Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
Hejhopp !
Igår blev jag möhippad, som jag misstänkte =)
Helt slut idag efter en riktigt rolig lördag =)
Kulkul och skönt att slippa oroa sig över när det inträffar !
Hejhopp !
Igår blev jag möhippad, som jag misstänkte =)
Helt slut idag efter en riktigt rolig lördag =)
Kulkul och skönt att slippa oroa sig över när det inträffar !
Daniella:
D va jättekul =)
Blev utlurad till ikea å där ropade de ut mitt namn å sa att jag skulle komma till informationen. Därefter fick jag snygga fotbollskläder på mig (e jätte bollrädd och fruktansvärt osportig) så jag var liiite nervös.. Sen skulle jag spela fotboll och skulle göra mål. Gick ganska snabbt ändå för jag tog bollen med händerna =) Resten får jag berätta när vi ses, lite för vågat för att ta här =)
Daniella: =) Ja d ska jag göra =)
Är det någon som vet när morgongåvan ges ? På bröllopsdagen eller dagen efter?
Steinbrenner (tror d stavas så) gör supergoda tårtor =)Finns vid järntorget å i närheten av centralen
Tx2:
Ateljé mb vid järntorget =)
Hummle:
Grattis grattis =) Mysigt å ha kvar lite bröllopstårta =)
Mina nerver är under hyffsad kontroll (ibland).. Har ganska mkt kvar å göra så under påsken måste vi nog bara va hemma å pyssla.. Finns de tid över blir det en tur till respektive familj =)
Låter mysigt å måla ägg!!!
Hummle:
Självklart ska ni fira !!!
Det är ju jättemysigt =)
Tx2: Tänkte på det där med att fästa festprogrammet på det sättet du nämnde.. Var det bara sista sidan i festprogrammet man limmarfast eller behövs d en på framsidan oxå?
Tx2: Tacktack för tipset, ska testa å se om vi får ihop det =)
Teapot: Tackar =) Å välkommen tbx ! Låter härligt med barcelona oxå!!
Daniella: Ja visst e d kul å se hur olika det kan se ut fast d e sama stämpel =) Köpte en exakt likadan fast liten häromdagen oxå, supersöt =)
Daniella:
Ja verkligen urgullig =)
Än så länge vet jag inte vart vi ska ha den, men kanske på tackkorten =)
Teapot: Åhhh chokladbröd =) Får man fjäska till sig receptet?
Teapot: Åhhh va det lät gott =) Tusen tack för recpetet ! Ska testa snarast =)
Nu har jag producerat en bordsplacerings-tavla =) Lite kul men pilligt!Ni får gärna kika i mitt galleri.. e lite fundersam på om jag ska ta bort dom rosa "blommorna" på borden..
Känsliga tittare varnas - väldigt pluttisnuttigt!!
Å d e d jag funderar på om den e FÖR söt.. Blir ju lite enklare utan det på borden..
Vad tycker ni? =)
Tx2:
Usch stackare det lät inte alls kul å svimma.. Lågt blodtryck kanske?
Blev det levins syateljé?
Hann ju inte skriva klart =)
Teapot: Tack.. ska fundera lite på blommorna.. Skulle velat att dom var mer gammelrosa men d e som du säger oxå: kan ju bli lite tomt utan dom..
Daniella: Mums e rätt avis på er som provsmakar !
Vi har äntligen bestämt tårta och dom som ska göra våran e allt annat än lätta att ha å göra med. Vi ville ha en chokladtårta. Men dom tjatade om hallon hela tiden trots att vi sa att vi INTE ville ha ha hallon (got iofs men vi hade bestämt oss) Nu blir det hallon ändå för jag orkar inte disskutera mer med dom. Så kan d gå =)
Tx2: ja d får du jättegärna göra =) Alltid bra å se d i verkligheten, om du har testat sin lösning då får du hemskt gärna ta med den med =) Å grattis till födelsedag nr 2 då
=)
Teapot: Åhh va härligt! Ha d så gott =)
Daniella: Ja jag vet man blir ju så less..! D e ett bageri i grebbestad.. Tror inte dom menar ngt illa men d blir för mkt så jag orkar inte tjata mer på dom... Jaja tur att hallon e gott iaf =)
Nu börjar jag blir tokig - står och målar utsidan av pennorna våra gäster ska få använda och skriva i gästboken med för att de inte matchar!! Suck =)Men det är ju absoluuut nödvändigt =)
Hej alla !
Hoppas ni haft en bra påsk helg =) Underbart väder ju!!
Tx2: Japp snart e d dags för oss =) Skojskoj längtar som bara den =)
Daniella: Låter helt underbart att provsmaka bakelser =)
Myrmor: Vi har samma barndilemma som ni har.. Vi har iofs inga egna barn men d blir ju lite konstigt när vissa får skaffa barnvakt och vissa inte...