• LB5

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!!

Hakar på jag också ;=)

Saggezza - 1 augusti
    Mrs baom - 1 augusti
    Joplin09- 1 augusti
    Ouno - 1 augusti
    AnRo09 - 8 augusti
    Julis31 - 8 augusti
    J D - 8 augusti
    agiiwi - 8 augusti
    underbara060709 - 15 augusti
    LB5 - 22 augusti
    Milosmamma - 29 augusti
    Pärlan2009 - 29 augusti
    Majsan12-29 augusti

Har bokat kyrka, lokal, skickat ut "save the date" och är på jakt efter en klänning - "the one", whohoo!

• LB5

207 dagar kvar!!!!!!! but who's counting? Så vad är nästa steg i eran planering?.. jag ska inhandla en klänning, sen är det kanske dags att börja med inbjudan, brukar ju vara lite pyssel :=)

• LB5

Men om du har bokat kyrka och lokal har ni ju kommit en bra bit på vägen... det är ju flera månader kvar. Jag tror inte att vi kommer att skicka ut inbjudan förens i april.
    Ta det lugnt, och fokusera på det som är roligt... t.ex drömklänningen :)

När2blir1 skrev 2009-02-04 14:28:38 följande:
    Det står still här.. har inte gjort inbjudningarna än trots att jag tänkte börja skicka ut de nu i februari.. jag får panik.. så mkt panik tom att jag funderar på att ställa in hela altet.. fattar inte varför jag inte får tummen ur att göra någonting!!!!!!! Usch.. alla verkar ha så bra koll och vara så kreativa och köper saker hela tiden.. själv är jag som i en bubbla och kommer inte ur.. har bara bokat kyrka och lokal.. + att tärnan är avklarad. Men inget mer.. åååhh jag klarar inte av detta!! Sorry för mitt inhopp här och klagosång..
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!!