Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!!
Halloj!
Så det är här ni håller hus
Trippar in och meddelar att nu är vårt giftemål officiellt! Vi ville berätta för närmaste kretsen innan vi basunerade ut nyheten! 22 augusti är vårt datum!
Halloj!
Så det är här ni håller hus
Trippar in och meddelar att nu är vårt giftemål officiellt! Vi ville berätta för närmaste kretsen innan vi basunerade ut nyheten! 22 augusti är vårt datum!
min svägerska frågade mig igår om jag ahde beställt bukett än. Nä inte än, sa jag då men började bli lite fundersam. Vi gifter oss 22/8. När beställer man bukett, kanske iofs skiljer lite landet över... Men jag vill ju inte bli utan!
Är denna snygg att ha som dekoration framför brudparet? www.roarytheracingcar.com/t2/se/index.html
Köpte världens finaste skor idag, det är Skorna med stort S! Var inte meningen, kikade in på DinSko som hastigast. Kollade reastället och där stod ett par cremefärgade ballerinaskor med 1,5 cm hög klack och spetsig tå, helt i skinn. Det fanns ett par 39:or kvar, provade dem i de satt perfekt! Tror der var kärlek vid första ögonkastet Och priset...? 499kr nedsatt till 199kr! Känns som ett fynd. De är precis min stil, passar bra till klänningen. Bild kommer snart i galleriet
Såg att de sålde ut savetter pålokala ica, en fpk med tio st servetter i varsin liten fpk. De som heter party www.cederroth.com/sv/Varumarken/Hygien1/Kropp/Savett/
Kan det var något att lägga ut på borden eller är det överkurs?
Saggezza skrev 2009-02-23 09:45:57 följande:
Saggezza: håller med när jag tänker efter.
Behöver lite hjälp med teckenstorlek till inbjudningskorten.
Tänkte ha "Juice ITC" som typsnitt och funderar på hur stor text jag ska ha. Korten är 12x12 cm. Har nu 14. Större eller mindre?
Vi har tänkt önska oss pengar/bidrag till bröllopsresa då vi efter 10 år har allt
Är det ofint att skriva detta i inbjudan, ska man informera om detta när folk hör av sig istället?
Vi skippade "önskedikten". Får se till att vara tydliga när folk frågar, ska även informera toastmasterparet om vad vi önskar oss. De står som kontakt för festen ang. spex, tal etc.