Inlägg från: Med stor förväntan |Visa alla inlägg
  • Med stor förväntan

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!!

Åh! Vad skönt att ha det gjort. Jag har inga idéer till det just nu.

AnRo09 skrev 2009-02-02 10:57:37 följande:
    Jag är klar med vårat festprogram. Känns som ett steg närmare.....Nu är det bara resten kvar
  • Med stor förväntan

Hej!

Jag var en av dem i den andra tråden. 8 augusti gifter vi oss. Var på bröllopsmässan i Malmö i helgen. Kul!

• Med stor förväntan

Vi ska ha många gäster, så vi orkar inte pyssla och göra jättepersonliga inbjudningskort. Det finns dock väldigt mycket fina stämplar, vilket kan vara ett tips för att göra det lättare för sig.

• Med stor förväntan

Vad fick du ge för den?

JanetKim skrev 2009-02-16 20:13:13 följande:

Jag beställde den i affären My lady i Eskilstunaoch det är en nixa 8532 fast i vinröd! (www.nixa.se) HAr inte riktigt hunnit med att fixa bild en men det kommer snart! Har du sett ut nån klänning än? MVH janet
  • Med stor förväntan

Vet inte om jag har skrivit det tidigare, men vi gifter oss 8 augusti.

• Med stor förväntan

Jag drar också ut på det. Det är detta med vikten som spökar för mig med...

brud2009 skrev 2009-02-16 22:54:16 följande:
    Nej, faktum är att jag skjuter på det hela tiden! Måste väl ta tag i det nu snart!!! Skulle kännas roligare om man var nöjd med sig själv bara Jaja det ordnar sig, några kg till bara!Sökte på nixas sida men hittade den inte
  • Med stor förväntan

Tack så mycket!

JanetKim skrev 2009-02-18 21:24:43 följande:

ca 3600 kr då är den vinröd.....
  • Med stor förväntan

Oj. Hjälp vad ni har jobbat på.

Mitt hjärta 2008 skrev 2009-03-01 20:30:56 följande:

Vi gifter oss oxå den 8/8-09 och har kommit en bit på vägen.. men jag tycker ändå det är mycket kvar Hitils har vi fixat:KyrkanFestlokalTärnor, näbbar, värdparKlänningRingVäska, tiaraFrisör och sminkFotografDj in a boxDen mesta spriten från Tyskland (öl och vin kvar att köpa)InbjudningskortTackkort, blank insida (beställde dom samtidigt för enkelhetens skull)Transport från kyrkanFesthäfte och vigselprogramVissa dekorationer och servetterSolosång i kyrkanBokat svit till bröllopsnattenKöpt organzapåsar till risJa det var nog det mesta just nu... Måste ta tag i att boka buffén nu i veckan... Vad ska ni andra bjuda på för mat?Och sen borde jag verkligen ta tag i och gå ner ett par kilo i vikt, varför är det svårt att ta tag i det? *gahhh* Någon mer som ska ner något kilo? Kanske kan peppa varann?
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!!