Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!!
Vi gifter oss 1 augusti och det enda som är klart är:
Kyrka och lokal, samt att vi älskar varandra och längtar jättemycket efter att få vara gifta! Vi hoppas kunna göra det hela enkelt men väldigt trevligt.
Vi gifter oss 1 augusti och det enda som är klart är:
Kyrka och lokal, samt att vi älskar varandra och längtar jättemycket efter att få vara gifta! Vi hoppas kunna göra det hela enkelt men väldigt trevligt.
då har vi samma dag :)
Hur går det mer er planering?
För oss går det sakta men säkert framåt, jag provade klänning igår och hittade en underbar !! Ska bara kolla ekonomin först å se om det kan bli den, men jag hoppas det!
Förstår verkligen hur du känner. Har också kännt mej stressad. Det kommer ordna sig, det är ju 4,5 månad kvar. Det hinner man ju planera ett bröllop på i nästan snigelfart. Får man fråga vad ni har fixat än? Vi är just nu inne på att fixa kläderna, det är så spännande och kul för man blir så fin! :)
Vi har också tänkt ett enkelt, men ju mer man planerar märker man att det är svårt att bryta traditionerna och det blir mer och mer ett traditionellt bröllop. Med 80 gäster ca.
vad kul! Du får berätta vad du tyckte om ringarna!!
Själv beställde vi vigselringen samtidigt med förlovningsringarna så jag har redan provat, sååå fint :))) Men min blivande har gömt den ringen så jag får inte testa innan bröllopet igen...
Vad kul att klänningen var så bra!
Ja o min blivande beställde kläder i förrgår. Vi blir så fina också :)
När är er stora dag? Vi gifter oss den 1 aug...