Inlägg från: Mrs4ever |Visa alla inlägg
  • Mrs4ever

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!!

Vi gifter oss den 15 Aug.

Och har tänkt att skicka ut inbjuningarna snarast!
    Ska bara göra dom snart, vilket betyder att vi kanske skickar dom
    om sisådär två-tre veckor.

Känns bra att vara ute i god tid, när det gäller den tiden på året.
    Och det är många i vår släkt som mycket väl skulle kunna gå och gifta sig i sommar, så vi tänker vara ute i god tid. =)

• Mrs4ever

Vi ska bara skicka inbjudan, ingen save the date.
    OSA får bli mitten av juni.
    Känns bra att vara ute i god tid, finns inget att förlora på det tycker vi iallafall.
    Roligare också att de inbjudna får veta det via inbjudningskorten som man sliter med än att någon säger det.

• Mrs4ever

Två ja-sägare den 15 Augusti är så lycklig till för att de har

-bokat band idag.
    -menyn är klar och godkänd av cateringen
    -inbjudningsmallarna är helt klara, ska sätta ihop på söndag och skickas!

Vill börja köpa in saker snart såsom såbubblor, caketopper, klänning, men allt har sin tid!
    Tänkte prova klänning imorgon men har varit lite krasslig och snuvig, då känns det inte roligt, men vi får se!

• Mrs4ever

Jag har också haft stora problem att kunna prova klänningar i min storlek är en 44.
    Tror att jag fått igen dragkedjan på en!!!!!

Men jag har dock inte blivit bemött negativt utan de har bara konstaterat att de inte har min storlek.

Tycker faktiskt att det är konstigt jag ser mig inte som tjock möjligtvis lite mullig ibland, men ja hur som helst.

Klänningen som jag till slut beställde provade jag fast i en alldeles för liten storlek, men jag kunde ändå se att det var den jag ville ha.
    Man behöver ju inte kunna dra igen dragkedjan bak huvudsaken att man får en bild av hur den ser ut på. För jag insåg verkligen att de klänningar jag hade hittat på nätet var inte alls de som passade mig.

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!!