Inlägg från: Hubba |Visa alla inlägg
  • Hubba

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!!

Är det ok att hoppa in?

Vårt datum är den 29:e...

Tycker nog att jag ligger hyfsat till i planeringen men inser att det är en massa småsaker som man inte tänker på som dyker upp då och då....
    Var och provade klänning häromdagen och provade en som min mamma tyckte var perfekt på mig... och visst jag kände mig vacker men jag fick ändå inte den där wow-känslan...

• Hubba

Vi låter våra syskon öppna paketen under festen.. så att alla kan se vad vi har fått... och så skriver de små kort som de sätter vid varje paket som visar vem det är ifrån...

• Hubba

JanetKim: Vi vill inte att det ska bli ett stopp i festen för att vi ska öppna paket. Då är det roligare om det blir öppnat av våra syskon så att alla kan se vad vi har fått. Vi har varit på flera bröllop där de inte har öppnat presenterna och då är man ju lite nyfiken på vad de har fått osv. Det är ju inte alltid att man får berättat för sig vem som har gett vad eller vad brudparet har fått överhuvudtaget.

• Hubba

Förstår absolut hur du känner dig... får inte heller klart mina inbjudningar... har inte printat ut infon som ska ligga i inbjudan... hittar ingen snygg penna att skriva med... och har varit magsjuk i helgen så jag har inte heller kommit iväg och handlat... Snart är vi krya och kan ta tag i det igen!!!

Mois81 skrev 2009-04-07 13:05:14 följande:
    Måste få gnälla lite. Vi försöker få ordning på våra inbjudningar.. men hela tiden så är det något som går emot oss. Är det inte slut på saker och ting så blir det fel skrivet i texten som skall sitta inuti korten. Och nu börjar jag bli rejält stressad. Problemet är att pappret som vi skrivit texten på inne i kortet inte finns överallt, och jag är just nu super förkyld med feber och orkar inte ta mig någonstans. Sen har våran skrivare lagt av, och min blivande man jobbar tokigt till nu så han kan inte heller hjälpa till.. Bara att inse det kommer inte komma några gäster till vårt bröllop, eftersom vi skickat ut korten så sent! SÅ nu har ja gnällt av mig lite.... Hoppas att det går bättre för er!!!!
  • Hubba

Är inte så stressad utan det var mer så att jag blir sur på mig själv för att jag blev sjuk när jag hade annat att göra... vi har inte skickat några save the date kort så därför vill jag gärna få iväg inbjudningarna nu...

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!!