Förstår absolut hur du känner dig... får inte heller klart mina inbjudningar... har inte printat ut infon som ska ligga i inbjudan... hittar ingen snygg penna att skriva med... och har varit magsjuk i helgen så jag har inte heller kommit iväg och handlat... Snart är vi krya och kan ta tag i det igen!!!
Mois81 skrev 2009-04-07 13:05:14 följande:
Måste få gnälla lite. Vi försöker få ordning på våra inbjudningar.. men hela tiden så är det något som går emot oss. Är det inte slut på saker och ting så blir det fel skrivet i texten som skall sitta inuti korten. Och nu börjar jag bli rejält stressad. Problemet är att pappret som vi skrivit texten på inne i kortet inte finns överallt, och jag är just nu super förkyld med feber och orkar inte ta mig någonstans. Sen har våran skrivare lagt av, och min blivande man jobbar tokigt till nu så han kan inte heller hjälpa till.. Bara att inse det kommer inte komma några gäster till vårt bröllop, eftersom vi skickat ut korten så sent! SÅ nu har ja gnällt av mig lite.... Hoppas att det går bättre för er!!!!