Inlägg från: augustibrud2009 |Visa alla inlägg
  • augustibrud2009

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!!

Du är jätte välkommen Jenzan.
    Har bytt signatur nu, det är jag som är sommarbrud2010.
    Men eftersom det inte stämmer längre har jag fått byta =D

• augustibrud2009

Åh, vill också iväg och prova klänningar nu. Men jag har fått jobb och pluggar heltid så det finns ingen tid över just nu =(.
    Men så snart jag får iordning på allt så ska jag boka upp en dag med min tärna för att åka och prova klänningar.

• augustibrud2009

Nu blev jag nervös... jag är inte helt smal.. ska man inte kunna hitta en klänning i storlek 44??? Jag tror nog att jag till och med kan behöva 46 i vissa modeller... Tror ni jag får svårt att hitta en fin klänning?

• augustibrud2009

Vi ska öppna dagen efter, vi tycker båda att det är dötrist att titta på när det öppnas presenter. Dessutom så blir man ju så stressad själv att man knappt hinner titta på det man har fått. Vi har skrivit på vår bröllopssida att presentöppningen kommer ske dagen efter.

• augustibrud2009
    MilosMamma skrev 2009-03-25 19:41:46 följande:
    Fy fan jag är så jävla ledsen.Pga oförutsatta utgifter idag är ALLA våra besparingar borta, dvs besparingarna till bröllopet med.Jag är arbetslös på timmar just nu och allt är verkligen skit.Hur fan ska vi lösa det här, jag är väldigt impulsiv och nu känns det som allt kvittar jag kan lika gärna ta ungen o sätta mej i en tvåa själv.
    Fy va hemskt, verkligen inte kul när det blir sådär. *tröstar*
    Hoppas att det ordnar sig.
    Vad det gäller tårtan, det är ingen som ni kan be göra den åt er. Typ i bröllopspresent?
  • augustibrud2009

Klart du får, du är varmt välkommen Mois81.

• augustibrud2009

Sååå ledsen. Vi hade bokat två musiker till bröllopet och nu... 4 månader innan bröllopet så har det helt plöttsligt kommit fram till att de inte kan spela på vårt bröllop, för de har inte tid.... *gråter och jätte arg*
    Vad ska vi göra nu då... hur ska vi kunna hitta någon nu när det bara är 4 månader kvar... som inte är usel eller kostar skit mycket =-(

• augustibrud2009

Sååå ledsen. Vi hade bokat två musiker till bröllopet och nu... 4 månader innan bröllopet så har det helt plöttsligt kommit fram till att de inte kan spela på vårt bröllop, för de har inte tid.... *gråter och jätte arg*
    Vad ska vi göra nu då... hur ska vi kunna hitta någon nu när det bara är 4 månader kvar... som inte är usel eller kostar skit mycket =-(

• augustibrud2009

• augustibrud2009
    Småland09 skrev 2009-03-30 07:12:02 följande:
    augustibrud 2009: usch vad trist!!! har lite samma dilemma.. en av mina vänner är utbildad musikalartist och jätteduktig på att sjunga men han fyller 30 samma dag som vi gifter oss och så håller han på att letar utlandsjobb så jag vet inte om han kan sjunga.. jättetrist, vet inte vad vi ska göra..
    Mmm.. det är jätte jobbigt. Det här är andra gången, den första fick en kändisspelning som hon var tvungen att ta eftersom det gav henne så mycket reklam.. det förstår man ju...
    Men nu igen.. de har tydligen bestämt sig för att spela in en skiva i sommar så nu hinner de inte spela på vårat bröllop... Och det viste de inte för två veckor sedan när vi var i kontakt med dem senast om låtar och sådant och allt var prima... så oproffesionellt tycker jag =-(
  • augustibrud2009

Hur lång tid tar det från att man beställt hindersprövning tills att man får den?
    När ska man beställa namnändringen??

• augustibrud2009

Åh... det verkar som de flesta som gifter sig i början på augusti är så gott som klara. Vi har massor kvar att göra, hoppas man hinner med allt...

• augustibrud2009

Såg att det är dags att skapa en ny tråd snart, vi kanske ska passa på att uppdatera listan inför nästa tråd.

1 Augusti
    Sagezza
    Mrs baom
    Ouno
    Joplin09
    Lövings
    augustibrud2009

8 augusti
    w2b Blom
    CamillaMarcus
    AnRo09
    Juis31
    J D
    agtiwi
    När2blir1
    Hoppasbrud2009
    Brud2009
    Gurnell
    MammaMiaa

15 augusti
    Jeffa
    JanetKim
    Underbara060709
    Mariya
    Capu
    Prahlis
    Pentan

22 augusti
    1 år
    LB5
    Anki82

29 augusti
    Milosmamma
    Pärlan2009
    Majsan12
    090829
    Moche

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!!