Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!!
Du är jätte välkommen Jenzan.
Har bytt signatur nu, det är jag som är sommarbrud2010.
Men eftersom det inte stämmer längre har jag fått byta =D
Du är jätte välkommen Jenzan.
Har bytt signatur nu, det är jag som är sommarbrud2010.
Men eftersom det inte stämmer längre har jag fått byta =D
Åh, vill också iväg och prova klänningar nu. Men jag har fått jobb och pluggar heltid så det finns ingen tid över just nu =(.
Men så snart jag får iordning på allt så ska jag boka upp en dag med min tärna för att åka och prova klänningar.
Nu blev jag nervös... jag är inte helt smal.. ska man inte kunna hitta en klänning i storlek 44??? Jag tror nog att jag till och med kan behöva 46 i vissa modeller... Tror ni jag får svårt att hitta en fin klänning?
Vi ska öppna dagen efter, vi tycker båda att det är dötrist att titta på när det öppnas presenter. Dessutom så blir man ju så stressad själv att man knappt hinner titta på det man har fått. Vi har skrivit på vår bröllopssida att presentöppningen kommer ske dagen efter.
Klart du får, du är varmt välkommen Mois81.
Sååå ledsen. Vi hade bokat två musiker till bröllopet och nu... 4 månader innan bröllopet så har det helt plöttsligt kommit fram till att de inte kan spela på vårt bröllop, för de har inte tid.... *gråter och jätte arg*
Vad ska vi göra nu då... hur ska vi kunna hitta någon nu när det bara är 4 månader kvar... som inte är usel eller kostar skit mycket =-(
Sååå ledsen. Vi hade bokat två musiker till bröllopet och nu... 4 månader innan bröllopet så har det helt plöttsligt kommit fram till att de inte kan spela på vårt bröllop, för de har inte tid.... *gråter och jätte arg*
Vad ska vi göra nu då... hur ska vi kunna hitta någon nu när det bara är 4 månader kvar... som inte är usel eller kostar skit mycket =-(
Hur lång tid tar det från att man beställt hindersprövning tills att man får den?
När ska man beställa namnändringen??
Åh... det verkar som de flesta som gifter sig i början på augusti är så gott som klara. Vi har massor kvar att göra, hoppas man hinner med allt...
Såg att det är dags att skapa en ny tråd snart, vi kanske ska passa på att uppdatera listan inför nästa tråd.
1 Augusti
Sagezza
Mrs baom
Ouno
Joplin09
Lövings
augustibrud2009
8 augusti
w2b Blom
CamillaMarcus
AnRo09
Juis31