Mitt hjärta 2008 skrev 2009-03-07 19:25:14 följande:
hallå där såhär på lördagskvällen Jag vet inte om jag ska skicka iväg inbjudningarna nu i veckan, gubben min tyckte det var förtidigt men jag tycker att det är OK. Någon som ska avvakt lite till, eller skickar alla nu?Igår var jag och betsällde brudbuketten Vi har en lokal liten handelsträdgård i byn och de odlar bara rosor. Underbart vackra rosor av alla dess olika slag! Det blir en droppformad bukett i lila och vita rosor. Där kommer även finnas någon annan blomma i, vilken vet jag inte riktigt- jag gav floristen fria händer Och sen kommer det slingra sig hjärtan på tråd genom buketten.Corsage till mannen och våra små söner, kransar (till håret)till mina systerdöttrar som också ska vara näbbar. Tre buntar extra rosor till dekorationerna på bordet. Detta till det sammanlagda priset av 1600:-, helt OK tycker jag! Sen drog vi vidare till Albrektsguld och pratade med butikchefen! Det löste sig bra och de har lyckats få tag i en ring hos en annan butik Den skickades i torsdags och jag kan hämta den på tisdag! Så skönt att det löste sig, och för besväret fick jag lite rabatt och det uppskattas ju alltid
1600 var ju jätte bra pris för alltihopa.
Va skönt att det löste sig för er =D!