Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!!
Är det bara jag som funderar på nått som har en anknytning med bröllop 24/7?
Vi skickar med ut inbjudningarna i början på Mars.
Då endel av släkten bor utomlands.
Vi har ett problem. Vi vill varken heta mitt eller m2b:s efternamn, vi letar ett helt nytt och jag hittade ett jättebra igår....som jag nu glömt.. suck.
J D skrev 2009-01-28 13:11:13 följande:
Är det nån som bestllt tårta o det? Vi har en bekant som skulle baka , men nu vill hon nog inte längre då vi bestämt oss för en liten tårta och resten tårtbakelser. =/
Är ni ensamma om att vilja planera? Jag vill sitta varje kväll och diskutera o ha mej med min M2b, han är inte lika intresserad, Jag förstår inte varför han inte tycker det är kul o plöja hemsida efter hemsida med bröllopsartiklar och brudklänningar.
Hur kan supras.nu var intressantare än vårat bröllop liksom, vilken färg ska vi ha på banden på inbjudningskorten, vart hittar jag den perfekta rosa nyansen till Pappret som ska vara bakom skriften i inbjudningarna, Ska jag ha vita blå eller rosa skor under klänningen, kanske blå, då blir dom nånting blått, vilket mönster ska han ha på sin väst o framför allt vilken färg. =D
Han blir galen på mej snart och jag bara maler o maler, det ploppar liksom upp nått nytt hela tiden och jag hinner inte ens andas *puh*
J D skrev 2009-01-29 14:49:10 följande: