Inlägg från: foma09 |Visa alla inlägg
  • foma09

Pingst 2009 del 3

Nu var det ett tag sedan jag skrev i den här tråden. Pingstafton närmar sig med stormsteg.
    kyrkan - bokad
    klänning - köpt
    brudgummens kläder - fixat
    barnens kläder - fixat
    festlokal - fixat
    bil - fixat
    inbjudningar - skickade 80 personer inbjudna
    solist - klar
    håret - tid beställd för såväl provuppsättning som bröllopsuppättning

Känns som en bra bit på vägen...nu funderar jag mest över dukningen!!!

• foma09

Vi kommer inte heller att dekorera speciellt i kyrkan, utan göra det i festlokalen

• foma09

Oj insåg idag att jag måste ta tag i buketten och lite tårtfunderingar...det är ju snart bara 3 månader kvar

• foma09

Här är en till pingstbrud. Vi har klartecken från vilken präst som skall viga oss, men vi har inte kontaktat för träff ännu....Funderar också över något att lägga över axlarna...men man kommer ju att vara inomhus såååå det kansek inte behövs..

• foma09

Nu har jag filat klart på placeringskorten. Vi har ljuslila kort, jag srkiver ut namnet på vita papper med lite glimmer i....vet inte vad det kallas.....och så är det en kall i hörnet också (återkommande tema)..klipper med en mönstersax och klistrar fast.... Blir nog toppen!!!

• foma09

Angående strumpbyxor och sådant kommer jag att skippa det. Ogillar när det drar och klämmer in överrallt. Att ha stay-ups går FETBORT för då väller låren ut ovanför kanten:)

• foma09

JAg är kvar men skriver så sporadiskt på forumet...nu börjar det kännas....den 1 april är sista anmälningsdagen till vårt bröllop!!!

• foma09

JAg har knappt tid att vara inne på något forum...och jaaaa jag inser att det är drygt 40 dagar kvar...Måste börja hitta hit igen....JAg och sambon satt igår och vek servetter till dukningen. Det blir sååå fint...

• foma09

Jag har inte ens tänkt i banorna med morgongåva.....många som har tänkt på det....kanske måste tänka om !:)

• foma09

JAg är i full färd med att fundera ut hur jag ska göra barnslipsarna snygga....ska sy ....nån som har bra tips???

Svar på tråden Pingst 2009 del 3