Inlägg från: mamci |Visa alla inlägg
  • mamci

Pingst 2009 del 3

Här kommer en till pingstbrud! Ikväll har jag verkligen setat och funderat på hur jag ska göra med mitt hår. Jag är ju korthårig (oftast riktigt kort) och kan inte bestämma mig för vilken stil jag ska köra, ni vet, romantsk, tuff, snäll osv. Hur ska ni andra göra? Jag har inte tänkt gå till frissan och göra i ordning mig för jag vill göra det själv. Har lite ideer som jag ska prova mig fram med.

• mamci

Jag håller med dig, Kärlekensskull, vet inte heller riktigt vad jag ska göra just nu? Det är mest små saker kvar att göra tycker jag, förutom att inhandla mat och förbereda den, men det är lite tidigt för det än :) Men kanske är det lika bra att fixa de där små sakerna så det är gjort, så kan man kanske kan ta det riktigt lugnt sen;) Tror att det blir riktigt pirrigt, och ganska kaosaktigt i mitt huvud under maj, det är mycket då förutom bröllopet.

• mamci

Jag har också haft mycket drömmar en tid nu. Men jag kan inte komma ihåg vad jag drömt om. Jag vaknar upp hastigt och har den där obehagskänslan ni vet. Men en natt vaknade jag av att jag drömde att jag tappade tänder, bara så där, en i kaffekoppen, en i handfatet osv. tills jag inte hade en enda framtand kvar och det var dags att fara till kyrkan, då vaknade jag med panik!! Tror att det var för att jag önskade att mina tänder såg bättre ut och läste bla. här i någon tråd om att bleka osv. Och vilka priser, som jag tycker är för mig just nu alldeles för kostsamma. Ja ja strunt samma. En annan natt vaknade jag av att jag grät hejdlöst men kan inte komma ihåg vad jag drömt. Kanske blev jag lämnad vid altaret ;) Hemska tanker :)

• mamci

Jag solar inte heller solarium annars, tror jag har gjort det 5 ggr i mitt liv:) men jag har tänkt att jag vill det nu inför bröllopet, så man inte är vitare än klänningen:O!!! Tänkte börja försiktigt någon gång i början på maj, eftersom jag inte vet hur man tar åt sig solariesolen:) Jag vill inte bli så där
    "solariebrun, utan bara få lite färg på vinterkroppen:)
    Har vi tur så kanske maj bjuder på både värme och många gratissolningar utomhus:)

Svar på tråden Pingst 2009 del 3