Inlägg från: Susanna och Fredrik |Visa alla inlägg
  • Susanna och Fredrik

Pingst 2009 del 3

Kärlekensskull skrev 2009-04-13 19:55:04 följande:
    Nu är resan bokad. Det blev Tunisien 1v All inclusive. Hotellet heter Vincci Nozah Beach. Någon som har varit i Tunisen innan??
    Vi har bokat till bröllopsresa till Bali. Vi åker i september för att få lite längre sommar samt hinna spara ihop lite pengar efter den här snålvåren då allt går till bröllopet =)

Men egentligen tycker jag det verkar så sjukt mysigt att åka direkt efter bröllopet...är det någon som ska göra det??
  • Susanna och Fredrik

Nalle Puh 40 skrev 2009-04-14 14:01:35 följande:

Åker ca 10 dagar efter
    Härligt!!
  • Susanna och Fredrik

Vi bestämde oss för att se om vi kan få tag på en billig sista minuten när det närmar sig! Vi får väl se...nu finns det ju för 1000 kr...kanske är annorlunda i slutet på maj..det märker vi men det hade vart så skönt!!

• Susanna och Fredrik

Ayla sthlm skrev 2009-04-15 12:42:09 följande:

måste fråga er en sak...min klänning är i ivory och nu kollar vi på kläder till m2b.Han vill ha väst och skjorta i vitt och sedan en svart kostym.Borde han ha väst och skjorta i ivory eller kan han köra på vitt???vad tycker ni?
    Hmm....kanske ivory blir snyggast...
  • Susanna och Fredrik

Ayla sthlm skrev 2009-04-15 13:24:36 följande:

kan han ha väst och kravett i ivory och skjorta i vitt?vad tror ni?
    Ja men det har väl dom flesta..alltså vit skjorta
  • Susanna och Fredrik
    Neki skrev 2009-04-16 09:47:16 följande:
    Nu har jag fått lite beslutsångest gällandes vilken tiara jag ska ha... och tänkte fråga er om råd.Gå in på www.tiaror.se och välj Tiaror silver... Vilken tycker ni är snyggast, nr 281 eller 287? Eller finns det någon annan som ni skulle rekommendera? Jag ska ha slöja och löst uppsatt hår, mestadels utsläppt och med några hårtesar lösa runt ansiktet...
    281 tycker jag
  • Susanna och Fredrik

Jag har nog bestämt mig för att inte ha tiara...det passar inte riktigt min klänning

• Susanna och Fredrik
    Neki skrev 2009-04-16 14:44:10 följande:
    Susanna och Fredrik skrev 2009-04-16 13:41:21 följande:Tack för det! En sak bara kära experter, jag funderar ju då på att antingen ha pärlhalsband eller ett mer strassigt halsband... Vilken kombination blir snyggast, pärltiaran och pärlhalsbandet eller strasstiaran och strasshalsbandet? Har googlat för att se andras bilder, men utan större framgång...
    Jag hade egentligen tänkt ha strasstiara och pärlhalsband...vilket har övergått i att nog inte ha något alls...prova om det går med din klänning på dig...
  • Susanna och Fredrik

Ja, och helt svettig kan man bli på kuppen....
    Nalle Puh 40 skrev 2009-04-16 18:09:55 följande:

Usch, vad många svåra val vi brudar måste göra Dagens I-lands problem *asg*
  • Susanna och Fredrik
    Pingst09 skrev 2009-04-17 07:50:48 följande:
    Ja, trots jag inte trodde det från början börjar nerverna spela en ett (eller flera) spratt. Och då är det ändå 6 veckor kvar...
    Men gud...sex veckor är ju ingen ting...jag ska ju sy näbbklänningar!!
  • Susanna och Fredrik

Tyvärr inte

foma09 skrev 2009-04-17 18:02:59 följande:
    JAg är i full färd med att fundera ut hur jag ska göra barnslipsarna snygga....ska sy ....nån som har bra tips???
Svar på tråden Pingst 2009 del 3