Pingst 2009 del 3
Nu är ringarna beställda
Nu är ringarna beställda
Nu har jag kpt både tiara och slöja här på BT, billigt. Så nu kan jag prova mig fram hur jag vill ha det...
Tidsschema för dagen? Näe, nåt sånt har jag inte än. Vet bara att vigseln är kl 15.00
Jag fick presentkort på en salong i julklapp, men tror jag kommer lägga det på mina nagla inför bröllopet. Ev tar jag en (ansikts)massage nån dag innan...
I morgon ska jag boka naglar och makeup! Eller boka och boka, ska höra med henne ifall hon vill ta på sig det i alla fall.
Nu har jag bokat ansiktsbehandling och frans/ögonbrynsfix den 20 maj, manikyr den 29 maj och makeup den 30:e!!! En post till att bocka av....
Jag har det som du ser 10 dagar innan, men hon som ska göra det sa att det räcker med en vecka innan. Fast då är det ju kristi himmelfärds så jag tog onsdagen den 20:e.
Hade avin från nordstans guld i brevlådan idag, men kom hem så sent att jag inte hann hämta dem innan affären stängde=( Men i morgon!!!
Men herreg-d vilka knasiga bestämmelser!! Har aldrig hört på maken. Far dit och prova du, ovanför huvudet, men säg att du går till närmaste toalett för att kika i spegeln och VIPS har du låst in dig och provar den på riktigt
Jag hämtade våra ringar idag och de passade bra. Var sååå fina, vill ha på dem på en gång. Ev måste sambon kanske ta in sin litegrand, men det får vi koll aupp närmare dagen D.
Godnatt på er alla!
Det undrar jag med. Nog för att jag tror mig ha läget undar kontroll. Men ändå...
Håller i skrivande stund på att maila om en underkjol...hoppas slutpriset blir ok så köper jag den!