• Neki

Pingst 2009 del 3

... 3 månader! Hjälp, vart tog tiden vägen??

• Neki

oj, det har jag inte ens tänkt på...

kan det räcka med en tunnare vit sjal..??

• Neki

Du är inte ensam Pingst09, vi har heller inte fått någon kontakt från vår präst.

På pastorsexpeditionen rekommenderades det att jag skulle kontakta prästen ifall jag tyckte att det dröjde. När jag frågade vad som kunde räknas med att dröja fick jag inget klart besked.

Känns sådär...

Ska nog banne mig ringa nu i veckan...

Eller vad tycker ni?

• Neki

Okeeeeeeej, nu har jag börjat fila litegrann på vigselprogrammet och festprogrammet...

Vad mycket idéer och tips det finns när man googlar!

Vet inte hur många sidor som kan räknas som "normalt"? Man vill ju liksom ALLT man hittar (eller, nåja, kanske inte riktigt:)

Hur går det för er andra när det gäller den här biten?

• Neki

Okeeeeeeej, nu har jag börjat fila litegrann på vigselprogrammet och festprogrammet...

Vad mycket idéer och tips det finns när man googlar!

Vet inte hur många sidor som kan räknas som "normalt"? Man vill ju liksom ALLT man hittar (eller, nåja, kanske inte riktigt:)

Hur går det för er andra när det gäller den här biten?

• Neki
    Pingst09 skrev 2009-03-05 17:54:19 följande:
    Måste också börja kolla efter sjal. Och halsband. Sedan är min utstyrsel klar
    Har ni lila som färgtema? Vi har rosa och silder/grått...:)
  • Neki

Såååå skönt att höra att det är fler med mig som har fjärilar i magen och att det mest snurrar i skallen:)

Vi har bokat allt som ska bokas och just nu filar vi på festprogrammet... Skulle vilja göra mer men det känns inte som att det är dags med mat, dukning, etc:)

Har ni planerat in bröllopsresa och i så fall vart?

• Neki

jag ska ha löst uppsatt och det blir slingor för min del...

Ska ni ha tiara eller diadem eller något liknande?

• Neki

Idag ska jag till sömmerskan och justera till klänningen, ska bli jättekul, framför allt att återigen få ta på sig den fantastiska skapelsen som jag blev smått förälskad i första gången jag provade den (ja, nu pratar vi brudklänning, inte min m2B).

Har precis beställt ring till mig, det blev Schalins, superfin! Och för er som ännu ej beställt, tips är att köpa Amelia-tidningen med bröllopsinriktning, där fanns en rabattkupong på 25 % på diamantring på Hallbergs guld. Klockrent, tyckte jag som redan bestämt mig för en av deras ringar och som fick tipset om rabatt här på BT.

Nu fladdrar det rejält i magen:)

• Neki

Nu har jag fått lite beslutsångest gällandes vilken tiara jag ska ha... och tänkte fråga er om råd.

Gå in på www.tiaror.se och välj Tiaror silver...

Vilken tycker ni är snyggast, nr 281 eller 287? Eller finns det någon annan som ni skulle rekommendera?

Jag ska ha slöja och löst uppsatt hår, mestadels utsläppt och med några hårtesar lösa runt ansiktet...

• Neki

Din minns jag från ett tidigare inlägg, jättefin!

Ja de är ju liksom ganska lika varandra vilket gör det svårare att välja... suck!

• Neki

Susanna och Fredrik skrev 2009-04-16 13:41:21 följande:

281 tycker jag
    Tack för det!

En sak bara kära experter, jag funderar ju då på att antingen ha pärlhalsband eller ett mer strassigt halsband...

Vilken kombination blir snyggast, pärltiaran och pärlhalsbandet eller strasstiaran och strasshalsbandet?

Har googlat för att se andras bilder, men utan större framgång...
Svar på tråden Pingst 2009 del 3