Pingst 2009 del 3
Vi ska inte ha någon vals och i kyrkan blir det Utan dina andetag, Det vackraste och en sång till som vi inte bestämt än...
Vi ska inte ha någon vals och i kyrkan blir det Utan dina andetag, Det vackraste och en sång till som vi inte bestämt än...
Fixat en kompis som ska fota oss med våra föräldrar under tiden gästerna anländer till festen, känns bra
Ska köpa sjal nästa gång jag är i Jkpg.
Ska träffa prästen nästa fredag, känns bra men jag känner honom väl men det gäller att göra gott fika iaf
Är nog kanske i tidigaste laget men vi känner honom väl så det känns bra tycker vi...
Våra värdpar fixar det så vi är i helt trygga händer och behöver inte tänka på något.
Har köpt en sjal för 249, hoppas slippa använda den men det kan vara bra att ha ifa och skönt att ha något på sig när man står utanför kyrkan och alla ska gratulera och ta kort...
Ska ha mormors pärlshansband (något lånat) men det är lite för långt såg jag när jag provade med klänningen i veckan, kanske kan knyta upp det lite för det syns ju inte under slöjan eller vad tror ni?
Hämtat ringen idag
Ska ni ha vita eller hudfärgade stay ups under klänningen?
Vad är alla pingstbrudar....