Pingst 2009 del 3
350:- Det var en sån där "Trinny & Susanna"-grej som en lång smal kjol. Går från under brösten till nästan knäna... Var konkursutförsäljning på Zizzi
Nalle Puh 40 skrev 2009-03-14 10:53:02 följande:
350:- Det var en sån där "Trinny & Susanna"-grej som en lång smal kjol. Går från under brösten till nästan knäna... Var konkursutförsäljning på Zizzi
Nalle Puh 40 skrev 2009-03-14 10:53:02 följande:
Nalle Puh 40 skrev 2009-03-23 15:56:58 följande:
Vi har sista anmälning den 30 april. 12 st som inte svarat ännu och det är bara släktingar. Alla kompisar har svarat och tackat ja. Bara en respektive som inte längre är en respektive som inte kommer...
Började med gästpresentationerna igår....klurigt!
Vad skriver man om gubens kompis sambo som ingen av oss känner?
Fast Pingst är ju inte i april, det är den 30 maj....
1 MN skrev 2009-03-24 16:44:11 följande:
Här är det mer min mamma som drömmer. Senast skulle sambon göra frivolter längs hela altargången på väg ut....
Jag har köpt ett diadem som jag tänkte ha i håret. Har även en kort slöja men vet inte om jag ska ha den eller inte.
Har varit och provat klänningen hos sömmerskan idag och hon skulle prova göra klar den i helgen. Men hon var lite irriterad på den som hade sytt in den tidigare (är en beg klänning) hade klippt bort så mycket av sömsmånen så hon blev tvungen att lägga i en kil istället för att bara lägga ut den! Lite trist tyckte väl jag med, men men, vad göra.... Kul att den blir klar i alla fall!!
Har fått klartecke från han som var tillfrågad om att köra oss också, vet inte riktigt hur bilen ser ut för det är sambons bit det där, men det är i alla fall en Cadillac! Skönt att kunna bocka av en sak till på listan... Har ni mycket kvar att fixa?
Pratade med konditoriet som ska göra tårtan också. Det blir mörklila marsipantårtor med vita rosor på. Fyllningen blir troligtvis hallonmousse och vaniljcreme blandat med grädde.
Och vet ni vad jag fick för pris?? 20:-/bit!! Har aldrig sett så billigt nånstans utom typ ica Maxi...
Ev kunde det bli nån krona extra om vi ville ha väldigt mycket dekorationer.
Tillkommer gör hyran för ställningen på 150:-
Inga barn med på festen så vi behöver inga festhäften till dom...
Ingen möhippa i sikte ännu, vet inte om det planeras nån heller. Den som lever får se!
Har fått tillbaka hindersprövningen nu Inga hinder fanns! Mamma ringde och sa jag hade brev hos dem från skatteverket som kommit fel. Trodde först det var nåt med deklarationen....
Nä fy!! Ska han titta på sin lättklädda/avklädda fru får han göra det irl
Nalle Puh 40 skrev 2009-04-04 13:57:45 följande:
Här är jag. Men det är så dålig fart6 i denna tråden. Jag förstår inte var alla håller hus. Mer fart i maj-tråden...
Vi ska åka en vecka till kreta i september. Det har varit bokat sedan i augusti. Tänkte inte åka alls men så övertalade min kusin och hennes kille oss att haka på när som skulle åka... Blir väl inte en regelrätt bröllopsresa, men det här är mera "vi" Vi blir 6 pers som åker, bor på samma lägenhetshotell men olika lgh. Vi går väl ut och käkar en kväll på tu man hand, men annars kommer vi nog vara tilsammans allihopa...
Ska du ha kläder på dig på natten
Nalle Puh 40 skrev 2009-04-13 19:56:32 följande:
Funderar också hit och dit på morgongåva. Tror inte att jag kommer att få någon av honom, men jag skulle vilja ha nåt till honom i alla fall. Ett stavhalsband kanske med mitt och dotterns namn på var sida och nån symbol fram. Eller en dörrskylt med nya namnet på... Det senare blir ju liksom mer till oss båda.
Ja, trots jag inte trodde det från början börjar nerverna spela en ett (eller flera) spratt. Och då är det ändå 6 veckor kvar...