• Sååå lurade

vad har ni för transport mellan kyrkan och festplatseN?

Jag behöver lite uppslag, vi har en granne vars pappa har en fin yenkare, men jag skulle gärna ha en svart bil eftersom det ingår i vårt tema...

Eller har ni några andra ideér. det är 5km det handlar om...

Vad har ni och vad betalar ni?

• Svar på tråden vad har ni för transport mellan kyrkan och festplatseN?
  • Nalle Puh 40

Vi ska ha en Lagonda och det kostar gratis

• 27juni2009

jag hoppas pappa köper sin drömbil tills de e dags en caddilac xlr annars vet jag inte. skulle vilja häst o vagn men vi har inte så lång tid på oss, ska fotas oxå.... o så e de dyrt

• Luucie

Jag skulle vilja ha nån öppen bil så att jag syns och alla kan titta på mig och bli avundsjuka på hur fin och lycklig jag är...

• russe

Hyr en londonbuss.
    Finns ett bolag i Malmö som hyr ut.
    Jättefräck från 60-talet med långbord o kök
    dom bjuder på skumpa i priset också...

• Lillamiraklet

Vi ska åka rolls royce =)
    Det känns som en bra kompromiss för oss som både vill ha lite klassigt men samtidigt en lite rockig- V.I.P - dag. Min sambo ser kungen och hovmänniskor som lyx och JA = klass. Jag ser james bond, lite farliga och tuffa personer - som behåller gentlemannacharmen, men "with licens to kill" = klass.

Hur som helst en rolls royce i silverfärg efter som vårt färgtema går i silver, blått och lila!

• Skruttis 82

Vet inte vad jag vill åka men något roligt skulle var coolt. Vi gifter oss på hösten så då går det itne emd nercabbat. Lite för kallt. Får nog be kompisar fixa det.

• lecaroline

Det blir nog en helt vanlig tråkig bil, eftersom vi inte vill lägga 3000kr på det hela vi ska ju också ta oss 8 mil från kyrkan så då brukar det kosta extra.. : (
    Fast vi har ju en sportbil, fast den är ju vardag för oss..

• Skruttis 82

Le caroline: Vad har ni för bil? Man kanske ska smycka sambons sportbil..... hmmmm Men då blir det han själv soms ka köra för han vill inte låna ut den till någon. Han ögonsten...

Vill inte heller lägga för mycket pengar på transporten.

• Linda7608

Vi ska åka häst och vagn där det ingår en flaska chamange.

• lecaroline

Nissan 200sx tror jag att den heter.. Grön.
    Han kna tänka sig att "låna ut" om han är med i bilen. Den är ju två dörrars men har ett baksäte..

Svar på tråden vad har ni för transport mellan kyrkan och festplatseN?