• minimia

Större bröst?

Är det någon som vet hur man kan få större bröst utan att det kostar någonting? Som ger resultat. Jag tror inte själv att det finns, men kan ju alltid höra efter. Tycker det är fint med stora, ja, inte megastora, men lite större bröst. Därför jag undrar!

• Svar på tråden Större bröst?
  • Luucie

Nej du har nog rätt i din misstanke...om det fanns ett sätt som funkade och dessutom var gratis så skulle nog plastik industrin gå i konken.

Tycker fö inte att det är så fint med stora bröst...men det hör ju egentligen inte hit...
    Smaken är som baken

• minimia
    Luucie skrev 2009-01-16 22:03:45 följande:
    Nej du har nog rätt i din misstanke...om det fanns ett sätt som funkade och dessutom var gratis så skulle nog plastik industrin gå i konken.Tycker fö inte att det är så fint med stora bröst...men det hör ju egentligen inte hit...Smaken är som baken
    Ja, det har jag nog rätt i. Nej, det är fint på vissa. Jag lider ingen direkt nöd heller, känner mig ganska fin ändå. Det är ju roligt, för en gångs skull :D
  • feministbrud

Du kan ju äta och bli fet, då växer ju brösten också

Luucie: undrar om det är lika legitimt att säga att man tycker att det är fult med små bröst. Detta är ingen elak eller bitter fråga, utan mer en reflektion.

• Luucie
    feministbrud skrev 2009-01-16 23:08:36 följande:
    Du kan ju äta och bli fet, då växer ju brösten också Luucie: undrar om det är lika legitimt att säga att man tycker att det är fult med små bröst. Detta är ingen elak eller bitter fråga, utan mer en reflektion.
    Ja det tycker jag absolut! Det är ju en smaksak och inte ett påhopp på något sätt...likväl som man kanske tycker det är snyggt med stor eller liten bak, bullig mjuk mage eller platt och hård...etc
  • feministbrud
    Luucie skrev 2009-01-16 23:12:20 följande:
    Ja det tycker jag absolut! Det är ju en smaksak och inte ett påhopp på något sätt...likväl som man kanske tycker det är snyggt med stor eller liten bak, bullig mjuk mage eller platt och hård...etc
    Jag tycker så också, rent teoretiskt. Men är det inte lite samma sak som att det är ok att säga att man inte gillar för smala personer, medan det inte är ok att säga att man inte gillar för tjocka personer?

Väldigt OT, men intressant!
  • f1bride

feministbrud: håller med dig med dessa OT-ämnen! Har hur många gånger som helst fått höra att jag är på tok för smal ("äter du inte??") - och personerna verkar inte skämmas för att de frågar. Men det är ju INTE ok att säga till nån "vad tjock du är, ska du inte banta?"

• Aleta

Man får större bröst när man är gravid och ammar, men gratis vet jag inte om det är. Det är ganska dyrt med småbarn.

• anja1661

kanske inte helt gratis men det finns ju sånna siliconinlägg. man lägger de i bh.n så ser brösten större ut. min brorsas flickvän har sådanna och hon använder de varje dag!

själv behöver jag lyckligtvis inte fundera på det! (även om jag hade kunnat tänkt mig en operation faktiskt)

• Anciii

Har hört att det finns krämer som man smörjer som ska göra de lite större.. men då är det inte gratis.. ska visst finnas någon ny som heter rodial boob job eller nått sånt.. någon som har testat??

• rosesarered

Det finns både krämer och piller men jag tror inte direkt att det fungerar.
    Tog mig friheten att kika på din sida och jag tycker inte du ser ut att ha små bröst direkt

för övrigt tycker jag att det är fint med olikheter, både små och stora bröst är för mig vackra- inget alternativ ska behöva vara "bättre" än det andra.

• camiila

Det sägs att man kan "tänka" till sig större bröst i samband med sexuell upphetsning. Läste i Yla Franzéns bok, Orgasmera Mera, att det hade gjorts en undersökning hur mycket man kunde påverka sina kroppas genom att bara fokusera på mental energi. Resultaten var tydligen överväldigande;)Majoritetn av kvinnorna lyckades öka sin brösstorlek en hel storlek i snitt. (sen försvann det nog när ruset släppte)

• Luucie
    rosesarered skrev 2009-01-17 14:50:14 följande:
    Det finns både krämer och piller men jag tror inte direkt att det fungerar.Tog mig friheten att kika på din sida och jag tycker inte du ser ut att ha små bröst direkt för övrigt tycker jag att det är fint med olikheter, både små och stora bröst är för mig vackra- inget alternativ ska behöva vara "bättre" än det andra.
    Efter närmare eftertanke skulle jag nog ha uttryckt mig som du..att det är fint med olikheter
  • Hvidbrud

När jag har mycket sex regelbundet växer brösten ca 25% en skålstorlek eller mer.

Såg i nån engelsk blaska om en bh som man ska ha på sig i 10v minst 16h om dagen som ska skapa fylligare bröst.

• skille

Sørg for at du har riktig bh, det kan hende at man får en overaskelse om man ikke har det....

Man skal være fornøyd med det man har, det er alltid noen som har negative eller posetive meninger. Klarer man å elske seg selv for den man er og slik man ser ut øker livskvalitet. Tror mange av oss kvinner fokuserer på våre mangler og ikke våre posetive sider.

Svar på tråden Större bröst?