• Luucie

Större bröst?

Nej du har nog rätt i din misstanke...om det fanns ett sätt som funkade och dessutom var gratis så skulle nog plastik industrin gå i konken.

Tycker fö inte att det är så fint med stora bröst...men det hör ju egentligen inte hit...
    Smaken är som baken

• Luucie
    feministbrud skrev 2009-01-16 23:08:36 följande:
    Du kan ju äta och bli fet, då växer ju brösten också Luucie: undrar om det är lika legitimt att säga att man tycker att det är fult med små bröst. Detta är ingen elak eller bitter fråga, utan mer en reflektion.
    Ja det tycker jag absolut! Det är ju en smaksak och inte ett påhopp på något sätt...likväl som man kanske tycker det är snyggt med stor eller liten bak, bullig mjuk mage eller platt och hård...etc
  • Luucie
    rosesarered skrev 2009-01-17 14:50:14 följande:
    Det finns både krämer och piller men jag tror inte direkt att det fungerar.Tog mig friheten att kika på din sida och jag tycker inte du ser ut att ha små bröst direkt för övrigt tycker jag att det är fint med olikheter, både små och stora bröst är för mig vackra- inget alternativ ska behöva vara "bättre" än det andra.
    Efter närmare eftertanke skulle jag nog ha uttryckt mig som du..att det är fint med olikheter
Svar på tråden Större bröst?