Stansat? Hur ska jag göra?
va fint det lät... bra ide...
skall ner till inex här i gbg idag, så jag ska kolla om det finns något sådant där... hör av mig igen i eftermiddag
va fint det lät... bra ide...
skall ner till inex här i gbg idag, så jag ska kolla om det finns något sådant där... hör av mig igen i eftermiddag
förstog faktist exakt vad du menade å jag tyckte det va en kanon ide! såg att du hade skrivit på den andra tråden som jag hade startat... hehe... men som sagt jag skall till en sådan affär om en liten stund... så jag skall höra med personalen där å se om de har något sådant! tycker oxå att det verkar jobbigt att skär för hand! men jag återkommer i eftermiddag!
vet även att det finns knivar med jätte små knivar, kanske e något å göra en mall som någon skrev tidigare... hmmm... försöker klura lite på det ikväll oxå..
cellofan papper, kanske du menar?
DEt finns ju stannsar med stora hjärtan, jag köpte min som e på 4,5cm... lagom stort... för 75:- helt okej, då jag kommer att andvända den väldigt mycket...
www.brudobrollop.se/manadsarkiv/brytningar/brytningar_index.php
Vi kommer att andvända den längst ner då jag tycker att denser stilren ut... lite tipps, sök även på google på servettvikning och servettbrytning...
Vi kommer också att ha buffe...