Inlägg från: Hemlig2009 |Visa alla inlägg
  • Hemlig2009

"Det bästa med mitt bröllop just idag"...

Att vi har ordnat med solister till vigseln! Känns jätteskönt.

• Hemlig2009

Att vi nu kan börja räkna ner tills vi får våra ringar! Om två veckor ska de sitta på fingrarna igen! Att man helt plötsligt lägger så stor vikt i symboliken i ett par ringar...

• Hemlig2009

Att jag har köpt frimärken med pussmun och att jag ser att mitt Panduro-paket har kommit. Så i princip kan vi få iväg våra inbjudningskort imorgon!!

• Hemlig2009

Sesamy, vad roligt för er! Tycker ni ska tacka och ta emot, klart din mamma vill att ni ska ha fina ringar.

Jag har likadana föräldrar som ställer upp när man behöver (ja inte bara med pengar naturligtvis, finns så många andra sätt också).

Det bästa med vårt bröllop idag är att vi lade inbjudningarna på lådan kl 7 imorse!

• Hemlig2009

Att våra inbjudningar är utskickade. Har redan fått 2 glada ja-svar från kompisar som inte visste om det (jobbar de inte? ).

• Hemlig2009

Att det bara är en dag kvar tills vi får våra förlovningsringar! Ska ut och äta och ha det mysigt imorgon, kan nog bli en drink eller två också.

• Hemlig2009

Att vi nu precis har bokat bröllopsnatten, ännu en punkt avklarad.

• Hemlig2009

Att jag var hos min kompis som ska sminka mig på provsminkning igår. Det blev jättebra! Så nu behöver jag inte fundera på det.

Sedan har vi fått ja av en släkting till min sambo att han kan viga oss. Känns kul.

• Hemlig2009

Att jag skrivit ut hindersprövningen idag så att vi kan skicka in den. Att vi i fredags beställde tårta och att jag igår bestämde alla blommor ihop med floristen.

Och att det blev bestämt idag att jag får göra en "Trash the dress". Känns jättekul!

Mycket på en gång! Ja, just det. I torsdags kom klänningen!

• Hemlig2009

Idag är en stor dag. Både klännnig och ring är hemma nu!

Båda känns toppen!

Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...