Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

"Det bästa med mitt bröllop just idag"...

Men hjälp vad roligt! GRATTIS!!!

Klöver dam skrev 2009-01-22 18:17:25 följande:

Att jag var uppe i Gävle och hittade guldfärgade tallrikar att ha ljus på..(Bor i Stockholm och har inte hittat någonstans..)Och att jag fick ett samtal där jag fick reda på att jag vunnit en egendesignad vigselring med värde 100 000!!!! Helt sjukt! Jag som suktat efter en ring för 30 tusen och tyckte den var för dyr..
  • passionsblomman

Ju mer jag tänker på detta så är det ju HELT fantastiskt! HUR gjorde du, eller rättare, vad var du med och tävlade i för denna möjlighet!?

Klöver dam skrev 2009-01-22 18:17:25 följande:

Att jag var uppe i Gävle och hittade guldfärgade tallrikar att ha ljus på..(Bor i Stockholm och har inte hittat någonstans..)Och att jag fick ett samtal där jag fick reda på att jag vunnit en egendesignad vigselring med värde 100 000!!!! Helt sjukt! Jag som suktat efter en ring för 30 tusen och tyckte den var för dyr..
  • passionsblomman

Så himla roligt! Klart du kan säga det! hihi! låt honom ge tips vettja! Det är ju hans jobb!

Klöver dam skrev 2009-01-22 19:54:56 följande:

He he. Jag var inne här på BT och såg en annons från Anders Fors och klickade där för att titta på hans ringar. Såg då att han var en av utvalda 20 st designers som man kunde vinna en egendesignad ring med värde 100 000 av via Bröllopsmagasinet. Man skulle då gå in i någon av butikerna och hämta ett frågeformulär eller också kunde man maila till honom och få ett per post. Jag mailade och fick denna efter en vecka. Svarade på frågorna (som tog en timme att få fram via datorn) och skickade in. Fick samtal om att jag hade vunnit!!! igår av Bröllopsmagasinet.Ska till Grand hotell med m2b 31 januari för att mottaga ett diplom på scenen nästa helg. Jag valde givetvis Anders Fors som designer, som tack för frågeformuläret kan man säga, he he.Ska prata med honom imorgon om hur jag vill att ringen ska se ut så att han kan börja skissa. Problemet är bara att jag är helt tom, har inte en aning om det. Är väl i chocktillstånd fortfarande..Kan man säga att man vill att den ska se ut som Georg Jensens ring "Fusion" fast typ 70 tusen kronor dyrare? Ha ha
  • passionsblomman

Visa oss noga också!!!

didis skrev 2009-01-28 14:21:45 följande:
    Nu skall jag åka och hämta klänningen!Maken har inte sett den än så i kväll blir det visning
  • passionsblomman

*väntar med spänning!*

didis skrev 2009-01-28 19:17:47 följande:
    Buhu, ena axelbandet var för långt så jag får klänningen i morgon istället Då får jag fota och lägg upp bilden i galleriet!!
  • passionsblomman

Ja, okej då, han KANSKE är pyttelite mer nyfiken...men det måste vara marginellt..

Å, det går INTE att något som helst riskerar att ramla av när man ska dansa all night!

didis skrev 2009-01-28 19:24:16 följande:
    Gissa vad maken gör då? Jag trodde inte att han skulle vara så intresserad av min klänning!!Nu är jag nästan nöjd med valet också, med axelbanden känner jag mig mer säker och så blev det en liten bolero till, jag kände mig så naken tidigare (och rädd för att klänningen skulle halka ner när jag dansade)
  • passionsblomman

Ja, några...

didis skrev 2009-01-28 19:29:15 följande:
    Nä, det var några år sedan som brösten liksom av sig själva höll upp en klänning
  • passionsblomman

*väntar med spänning på att få se DEN brudbuketten*

marsros skrev 2009-02-22 15:50:02 följande:
    Att svenska kronan har rasat mot den norska så att de 50.000 norska jag satte över till mitt svenska bröllopskonto blev 63.000 YABBBA DABBA DOOOOOOO Hade räknat hela budgeten med 1:1 så 13000 extra kommer väl till pass...det blir mycket champagne och blommor
  • passionsblomman

Förklaringen var det inget fel på, men nej, det skulle inte se bra ut. Inte heller vara lätt att hålla ihop.

Däremot kan ju din brudbukett bli en fin dekoration på just ert bord.

marsros skrev 2009-02-22 16:03:00 följande:
    jag som bara skulle ha en liten enkel med rosorOch du kära blomstergudinna. Kan man göra en bukett som går att dela? Jag tänker mig vi ska ha 6 bord och om floristen gör 6 buketter där man kan hålla ihop kanske 3 st till en stor under vigsel. Öh bra förklaring
Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...