"Det bästa med mitt bröllop just idag"...
Låter underbart!!
Låter underbart!!
Att vi igår hittade den perfekta inmarschen( sången) känner mig lyrisk över att ha hittat precis rätt.
precis 6 månader kvar
sen hittade jag en så vacker brudbukett i går att den får avgöra vilken klänning det så småningom blir; vart så kär i den.
Att inbjudningskorten är klara!
att jag får gifta mig med m2b, han är smart, charmig, sexig och står för sina åsikter, ser framemot att dela mitt liv och starta en familj med honom.
Att jag får gifta mig med L!
Att vi fick hem hindersprövningen idag och all clear, vi får gifta oss( inte för att jag var orolig men ändå)
Att jag oxå vet att jag kommer bli hippad( hörde precis som Luucie m2b prata med toastmadame)och datumet är satt. Naturligtvis vet jag inte vilket datum, vad som ska göras, eller vilka som ska vara med, men det är ju det som är själva poängen
Dock känns det spännande att veta att allt är klart, alla vet utom jag haha.
Jag vet däremot att jag inte kommer bli hippad innan 5 juni( heders tärnan och min bästa vän kommer hem ifrån Syd Amerika då) så jag kan ta det lugnt ett tag till. Är rätt övertygad om att de kommer ta mig på väg till jobbet(jobbar varannan helg)alt på jobbet. Eftersom de annars bara har 3 helger att välja på och de vill väl att jag ska bli så överraskad som möjligt. Dessutom så är svärmor min chef