"Det bästa med mitt bröllop just idag"...
är att jag verkligen har världens mest perfekta blivande man till mig. :D I´m happy happy
är att jag verkligen har världens mest perfekta blivande man till mig. :D I´m happy happy
att jag fick ett mail att min blivandes frockcoat, min underkjol, tiara, & slöja är på väg i posten. Wohooo, kanske är min vigselring klar nästa vecka när jag kommer hem från jobbet också :D .
Att det är mindre än 10 v kvar och vi känner oss inte ett dugg stressade, trots att det är mängder med grejer kvar som skall fixas...
är att när jag vaknar i morse så ligger det bredvid mig på sängen ett litet paket. När jag öppnar det är det en underbart god parfym i som jag aldrig doftat på tidigare och ett kort där det står. "Puss puss min älskling! Ser fram emot att gifta mig med Dig! Vi skall leva lyckliga FÖR ALLTID! /XXX"
Parfymen tänker jag använda först på bröllopet och sen ha på mig då och då för att återuppleva bröllopsdagen :D
Jag fick Hugo XX aldrig sett den tidigare...men han har ju valt den till mig :D så sött.