Inlägg från: Mörk Ängel |Visa alla inlägg
  • Mörk Ängel

Är min pappa pervers?

Om jag ska vara helt ärligt så skulle jag sagt upp kontakten med min pappa. Skulle kännas riktigt obehagligt att han 1. Vill ha någon som är yngre än jag. 2. Han tar med från t.ex. Thailand.

Usch!

• Mörk Ängel

Kärlek ser väldigt olika ut över världen, om man nu kan kalla det kärlek. Lite överallt gifter man sig för att det är bra för framtiden och lär sig älska sin man/fru. Man ser på det hela lite mer praktiskt medan man i t.ex. Sverige värderar det som jag anser vara kärlek, mycket högre!
    I Thailand är det dessutom status att ha en vit man.

Humlan66 skrev 2009-01-20 14:19:00 följande:
    Svårt det där, men jag har svårt överhuvudtaket att svenska män drar hem thailändskor ,kinestjejer osv Visst Thailand är ett fattigt land MEN man kan ju inte hjälpa alla eller hur ? En av mina FD killkompisar som jag fortfarande har på msn av nån anledning sa häromdagen att han ska ta hen en kinestje, det är ju jättebra för dom är uppfostrade att ta hand om hem,barn och män . han behövde inte göra ett dugg hemma sa han MORR.. reste ragg direkt jag av sånt där ( j*kla svin )
  • Mörk Ängel

Såg delar av det men blev så arg och ledsen så jag var tvungen att klicka bort.
    Men fördomarna har ju förstärkts i alla fall. Tyvärr, måste jag säga.

MissieA skrev 2009-01-20 15:21:42 följande:
    Jag hade nog också haft svårt att acceptera detta speciellt efter den dokumentär jag såg för någon vecka sen på tv. Den handlade om thailändskor som gjorde allt för att hitta sig en unländsk vit kille/man, åldern spelade ingen roll för dem utan det viktiga var att de kom bort från thailand. Det var väldigt sorgligt att se vad tjejerna utsatte sig för. De sa helt ärligt att det inte handlade om kärlek och en del lämnade männen så fort de hade fått uppehållspapper. De hade även en tävling där borta som gick ut på att utse den "bästa" utländska mannen, så det säger väldigt mycket.Nu till din situation, ingen av oss kan veta hur det kommer bli mellan din pappa och den här tjejen. De kanske blir väldigt lyckliga. Jag hade blivit äcklad av att min pappa är tillsammans med en tjej som är yngre än mig.
Svar på tråden Är min pappa pervers?