• 090208

Är min pappa pervers?

Har inte läst traden...

Sure att din pappa kan vara förälskad i henne. Men jag undrar, varför vill HON vara med honom?? Jo, rik västerlänning... Hon spelar nog, mycket sannolikt.

• 090208

PRECIS vad jag tänkte. Pervers låter väldigt grovt och olagligt.

ario skrev 2009-01-21 11:07:27 följande:
    skulle inte kalla det pervers, men gubbsjuka!
    Apropå uppehallstillstand så maste man inte vara gifta, räcker att man t.ex varit sambo i 2 ar. Jag och min man kommer inte ha varit gifta i 2 ar när vi ansöker om visum, men så länge vi kan bevisa att vi bott ihop.
    När vi ansökte har i London så skickade vi papper på vårt gemensamma konto, brev från chefen (vi traffades på jobbet) och vara mobil-räkning för att bevisa adressen. Äktenskap spelar inte så stor roll längre.
  • 090208

What???
    Lovely Stardust skrev 2009-02-03 22:21:28 följande:

Baby S skrev 2009-01-21 13:32:55 följande:
    Det skulle alltså gå bättre om det var två muslimer vi pratade om. Vad är skillnaden egentligen här?
  • 090208

Men horni...

Mannen i Thailand kanske inte ar nat att ha... Jag sjalv t.ex gillar inte europeer i allmanhet, svenska man i synnerhet. Det kanske inte BARA handlar om pengar, thai-karlar kanske inte ar bra man... Vad vet jag...

Och kvinnor fran Thailand kanske ar gladare och tacksammare. Dom ar ju inte vana med en massa lyx (=svensk normalstandard), och kanske uppskattar vara man mer.

Eller..?

• 090208

Men halla, det var bara ett exempel. Har jag traffat varenda svensk man eller..?

Antar att det AR bara pga pengar som vastlandska man ar eftertraktade da...

• 090208

Haha, jag har varit pa semester och halkat efter lite...

Ja, hade du varit arab sjalv sa hade jag ju knappast anklagat dig for rasist...
    Och sjalv ar jag 100% svensk. Har dessutom vaxt upp med svenskar. Hade val varit annorlunda om jag var t.ex arab och kom hit som 40-aring och inte gillade svenska man...

Och sjalvklart finns det man fran andra lander jag inte gillar, men eftersom jag inte tillhor den, ja vad sager man, "rasen" sa vill jag inte namna det eftersom folk saklart blir sura. Vilket dom har ratt att bli, eftersom jag inte kanner till dom mannen "pa riktigt", utan bara fanar mig efter att ha stott pa en fatal.
    Svenskar har jag ju varit omgiven av i over 20 ar. Plus att jag ar likadan...

Jaja, ni har ju gatt vidare i diskussionen. Sa grala inte med mig nu. Det var ju anda inte det jag skrev om, det var bara 1 mening, 1 exempel i mitt inlagg.

Panzerfaust skrev 2009-03-25 23:40:16 följande:
    Är det där verkligen något du står för?Det är märkligt att folk inte blivit helt galna över just det där uttrycket, hade jag sagt exempelvis: "Jag gillar inte asiatiska män i allmänhet och arabiska män i synnerhet" hade varenda BT medlem anmält mig fortare än jag hade kunna skriva "ollon" på en skrivmaskin...
Svar på tråden Är min pappa pervers?