Är min pappa pervers?
Lady o Lufsen skrev 2009-03-30 13:47:09 följande:
*Väntar på att feminster och könsmaktsteoretiker ska gå i spinn*
Och killar som inte kan ta ett nej har mer än ett problem.
Lady o Lufsen skrev 2009-03-30 13:52:00 följande:
Francis/
Idioter finns det överallt och som jag sade tidigare, snubbar som inte kan ta ett nej är det generalfel på.
Ett annat problem är tjejer som tror att om man ska neka någon så måste man vara taskig när man gör det.
Ang tjejer som blir tafsade på, visst jag förstår att de blir förbannade men det är ingen orsak till att slåss, tänk om jag skulle dra till en tjej för ett skamgrepp? Skäll ut dem efter noter eller ännu bättre flanera över till vakten och säg att den där idioten är otrevlig och tafsade på mig, är stället av någon klass får han en uppsträckning som heter duga om han inte åker ut på öronen.
Francis/
I ett inlägg skrev du:
"Männen på krogen, skulle dom bli utnyttjade?!?!
Varken jag eller någon som jag känner har någonsin frågat efter en drink.. har aldrig hört talas om en kvinna som vips dykt upp hos en man på krogen och frågat "Hej, bjuder du på en drink?"
Sedan:
"Visst det finns en hel del "groggluder" som vi kallar det här i gbg, men det är en 4-5 tjejer MAX på en klubb när det finns närmare 60 st till vanliga tjejer!"
Drink/Groggluder finns inte men de finns?
Har inte lagt ett enda ord i din mun utan enbart citerat dina inlägg...
Sedan är din definition av groggluder/drinkluder inte den gängse.
Trådar får alltid ett eget liv när topic är avklarad.
Burma är inte alls isolerat det hålls under armarna av Kina. Jag sade inte att jag inte skulle åka däremot tänker jag både en och två gånger om jag verkligen vill gynna landet med pengar. Jag skulle däremot inte åka till en diktatur och leva som en prins medan deras egna befolkning lever som slavar.
På rosa moln skrev 2009-03-31 00:49:35 följande:
De behöver inga turister, visst pengar är pengar men uppmärksamheten som det riktar mot landet är ovälkommen. Medial uppmärksamhet klarar de sig fantastiskt bra utan.
Hade inte Kina pumpat in pengar och vapen i landet så hade en reell chans till en revolt och demokrati iaf varit en möjlighet.