Jag kände mig duktig tills jag läste ditt inlägg!! =)
MrsCoverdale skrev 2009-02-12 23:50:33 följande:
Så här amitiös ska jag vara:- Jag ska binda mina egna små böcker till inbjudan. Skriva lite kort om oss båda, hur vi träffades, förlovning mm. Även information om hotell i området, kartor mm då vi har många långväga gäster.- Som placeringskort kommer jag att skriva gästernas namn på vinglas med glasets från panduro, detta blir också en liten gåva de får behålla.- Jag ska göra "in case of emergency" korgar att ställa på respektive toalett. Innehållandes: plåster, ipren, säkerhetsnålar, tamponger, kondomer (haha), hårspray, hårnålar och kammar.- Vigselprogrammen kommer att göras av naturpapper som jag rullar ihop och förseglar med ett lacksigill. De kommer att finnas på både engelska och svenska så sigillet ska ha olika färger så det är lätt att skilja dem åt.- Vi kommer också att göra en egen DVD av bröllopsfilmen (vi redigerar själva och lägger in en dvd-meny och allt, mycket lyxigt)Den kan man sen ge bort till föräldrar och mor/farföräldrar. - Istället för blombåge ska jag använda mig av ett stort frigolithjärta täckt av fjäderboer (stavas det så verkligen??) som hängs från taket just bakom våra stolar.Mycket jobb men jag tror det kan vara värt det! =)