Den Kreativa tråden!!
Lät som mycket jobb det där... Men det blir säkert fint!
Pärlor på ståltråd verkar vara populärt att dekorera med. Enkelt och snyggt. Tror att jag ska anamma det faktiskt. :) Sen har vi en massa såna här vanliga glaslyktor för värmeljus från ikea som vi säkert kommer placera ut på borden. Det slog mig nu faktiskt att vi skulle kunna göra det. De är billiga och bra oxå för de som inte redan har. :) Och finns i lite olika färger. Annars kan man ju bara använda vanliga dricksglas och stoppa värmeljus i och dekorera glasen med något om man vill festa till det lite.
Sen skulle jag nog vilja ha något grönt, lite blad eller nåt, på borden. (Jag har tänkt grönt och vitt i min bukett) Och lite svarta detaljer, som på min klänning... Får se vad det blir. Kanske blir svarta pärlor då. I övrigt blir det mycket vitt. Vi vill ha det ganska stilrent.
Hittade en sida igår som hette minanamnband.se (tror jag) där man kan beställa satinband med tryck på. Kan ju oxå vara en kul grej att använda.
Festhäftena planerar vi att vika på höjden för att det ska se lite festligare ut. Vill man ha nåt fint att sätta ihop dem med så finns det jungfruben (såna som man sätter genom hålen på papperen) med hjärtformade "knoppar". Ett fint band kan ju oxå vara snyggt.
Ska bli kul med allt småpyssel! (även om det tar lite tid)
Mer tips!!