• Lollie

Den Kreativa tråden!!

hejsan!
    Är också nyfiken.
    Själv ska jag göra egna inbjudningskort,
    Göra servettringar av pärlemorpärlor och järntråd
    Jag och min sambo ska göra egen tvål i hjärtformar som vi ska ge bort som present till gästerna
    Vi ska även göra placeringskort av lakrits rullar..

Ja det var allt jag kom på för tillfället!!

• Lollie

jag ska göra ett test och lägga ut så kan ni se.
    Men tanken är att vi ska använda oss av sån där lakrits som finns i rullar, (som det brukar vara en kula i mitten.)
    Skära ut en mall av papper där det ska stå våra namn längst kanten hela vägen alltså upprepas namnet gång på gång...
    Ovanpå pappermallen tänkte vi lägga tårt papper, fast i mindre format, finns ju så gulliga som passar perfekt till lakritsrullar. Vi skriver en snygg lapp som vi lutar mot en polkagris på lakrits rullen...

Gissa vilket favorit godis vi har=)

Undra om detta varit jätte rörigt eller om du kan förstå!!

• Lollie

åh vad nyfiken jag blev MyochErlend, har du ingen bild så att man kan få se.. Låter jätte fint!!

• Lollie

I vigselprogrammet skriver man exempelvis upp vigselceremonins ordning, vilken ingångs- och utgångsmusik som kommer att spelas, namn på solosångerna, vilka dikter som kommer att läsas upp och namn/nummer på de psalmer som kommer att sjungas. Eventuellt kan man skriva ner hela texten på psalmerna och bönen "Fader vår". Ange gärna vigselförrättarens, kantorns, solistens och brudföljets namn.

Svar på tråden Den Kreativa tråden!!