Fixa naglarna i Stockholm - var?
Är det någon som har tips på ställen i Stockholm som bygger naglar/förlänger naglar bra o hyfsat billigt?
Är det någon som har tips på ställen i Stockholm som bygger naglar/förlänger naglar bra o hyfsat billigt?
kolla blocket, jag ska fixa mina naglar på söndag hos en som tar 250 kr för gelnaglar..såååååå billigt!
akryl hittade jag för 250-300kr också
Shit ja de va bra pris.... vill inte lägga ut hur mkt som helst för det.... Men såklart vill jag ju att de ska bli bra! :)
www.beautyandnail.se
tror dem är billigast och bäst i Sthlm
nya nagalar kostar 450 kr med fransk manikyr i gele (vad jag gör hos Valentina, som har arbetat 4 år med naglar)
AKTA ER , BILLIGT ÄR INTE ALLTID BRA!
"Noomi på torget" i Västertorp(röd tunnelbana mot Fruängen) är jättebra, och har samma priser ungefär som den som Hushina nämnde. Jag ska dit och fixa mina om 1,5 vecka!
men jag har alltid fixat mina hos privatapersoner och det har alltid blivit super fint..
jag har gjort så många gånger så jag skulle aldrig lägga mer än 300 kr för franska akrylnaglar som bara håller 3 veckor.
Jag går på Åhléns City i Sthlm, dyrt men bra!!!
Jag går hos NH Nails på Brunnsgatan och är supernöjd. Inte billigast i stan säkert men de är duktiga så jag kan verkligen rekommendera dem.
Kan oxå rekommendera Noomi på torget. I vanliga fall har jag en kompis som är utbildad och fixar mina naglar men en dag gick en nagel av och jag gick in till Noomi och utan att blinka fixade hon en nagel även fast jag inte varit hos henne ursprunligen. Bra service tycker jag!
hej kolla på google och sök naglar . det gjorde jag fick massa olika beror på lite vad du vill göra . kolla in www.alexnails.se vet att det fanns erbjudande innan jul
Tack alla! :D
Men hur länge håller dem...? Tex gele med fransk manikyr.
Tänkte nog bara gå å fixa dem innan bröllopet, för sen får jag se om jag fortsätter eller inte...
Va in till en riktigt dyr en igår o hon rekommendera förstärkning eftersom jag har ganska bra längd..? Men mina naglar e ju så himla sköra så de kan ju gå av bara jag stöter emot dem.. vill ju va typ garanterad att de e fina o håller på bröllopsdagen! :D