• Önskebrunnen

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Hittat er!
    Garwin såg du det jag skrev om komb.kur?
    Jag fick ett tips från en konsulent:

1veckan:Upptrappning-vikten kommer att stå stå still pga vätskan kommer tillbaka

Dag 1
    Frukost: Shake
    Lunch:1/2 shake
    Middag:100g protein
    Kväll:1/2 shake

Dag 2-4
    Frukost:shake
    Mellis:frukt
    Lunch soppa/shake
    Mellis: 1/2 bar
    Middag 100g protein+grönt
    Kväll 1/2 bar

Dag 5-7
    Frukost:shake
    Lunch:soppa/shake
    Mellis:1/2bar
    Middag:liten tallriksmodell(assiett är lagom)
    Kväll:1/2 bar

Motion 30 min dag

2 Veckan-till målvikt -Kombinerad kur
    Ca 1 kg viktminskning per vecka
    samma som dag 5-7
    motion 45 min 1-2 gånger /vecka

Sista veckan-utplaning ca 0,5kg denna vecka
    Frukost:Shake
    Lunch Tallriksmodell (Normal)
    Mellis 1/2 bar
    Middag:tallriksmodellen
    Kväll:1/2 bar

Tyckte det var så bra att få det nedskrivet vad jag ska äta!

Hoppas någon annan får glädje av det också!
    H

• Önskebrunnen

Jag har kollat nuttriletts bar häromdagen och det är ganska precis samma näringsvärde.Smak karamell/toffe tror jag det var.Tror det skilde marginellt med de andra smakerna.
    Försöker gå ca 30 min dag men eftersom jag tillfälligt har luftvägsinfektion.
    Jag har bestämt att jag inte ska väga mig på en vecka nu när jag börjar upptrappning-komb.kur

• Önskebrunnen

Jag jämförde bara näringsinehållet på de båda barerna,fanns fler märken som gick att använda som var identiska nästan men då är det ju smaken...

• Önskebrunnen

Jag har börjat min upptrappning i dag!

• Önskebrunnen

Är nu inne på min 2:a dag på upptrappningen.Jag känner mig så glad!Inte minsta hungrig.Hur går det för Garwin?
    Alla andra???
    När jag nått min målvikt tänker fortsätta med att byta ut vissa måltidet mot soppa en lååång tid framöver/alltid?.Tex vissa frukostar (förutom helgerna jag är ledig) eller lunchen på jobbet.Ca4-5 påsar i veckan hade jag tänkt mig.Att köra lite extra om man lagt på sig lite...Ska aldrig låta det skena i väg igen!

• Önskebrunnen

Hej!
    Vad alla är duktiga!!
    Kämpa på!!
    Det var ett tag sedan jag var här.Håller vikten efter att jag började med tallriksmodellen.Äter som vanligt nu men tänker på vad jag stoppar i mig.Har egentligen 3-5kg kvar men orkar inte ta det nu...ska ta en cambridgesväng längre fram i vår.Det var inte det idealiska att börja när man är förkyld och dålig,dessutom led av vintertrötthet,ingen motion men som sagt gick jag ner8kg och är nöjd med det för tillfället.

• Önskebrunnen

Hej!
    Ville titta till er här,är inne ibland och kollar hur det går.
    Alla gamla och nya...Vad ni är duktiga!!!Beundrar er som kört länge ,och ni som börjat om igen.Själv körde jag knappt 3 veckor...håller vikten men skulle behöva gå ner mer men det blir Viktväktarna nu.
    Många kramar till er alla!

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!