CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
Att gå ner så mycket i vikt är en enorm prestation! Kul att höra att er motivation verkligen är på topp!
Själv har jag börjat trappa upp nu efter 17 dagar på hel kur. Gick ner 7,4 kg den här omgången och nu planerar jag kombinerad kur, förhoopningsvis tills jag är framme vid mitt mål. Jag har ca 15 kg kvar att gå ner.
Jag tänker i och för sig att det inte är jätteviktigt för mig att gå ner detta på så kort tid som möjligt. För min del känns det skönt att ha fått en kickstart och att jag har blivit av med hälften av det jag vill gå ner totalt. Nu tänker jag träna mig i form och äta hälsosamt framöver.
Jag har väldigt stor byst och jag funderar på att förminska brösten och samtigt lyfta dem, men det får bli efter att jag stabiliserat mig på en vikt som jag tycker känns ok, och efter att jag "fött o ammat färdigt" mina barn. Jag har en dotter som i nuläget är 1 år och jag skulle gärna vilja ha ett barn till inom några år. Efter det kan det nog bli aktuellt med operation.
Har man möjlighet att vänta lite med operation tills dess att kroppen stabiliserat sig på en vikt och samtidigt låta naturen ha sin gång när det gäller att drao ihop sig, så kan jag tänka mig att det är bra. Precis som någon ovan skrev, så kan det kanske innebära att ingreppet blir mindre?
Var och en gör såklart som de vill. Vad räknar ni med att operationerna kommer att kosta?