• student73

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Hej

Idag har jag tagit beslutet att göra något åt min övervikt och börja med cambridgemål . Mitt mål är att gå på ren kur i 10 veckor.

LÄNGD: 1.62
    ÅLDER: 33
    MAX VIKT: 100.8kg
    VIKT START C.K: 100.8kg
    REN KUR EL. KOMBINERAD?: ren kur
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?: start 090205 (ska gå på ren kur i 10 veckor)
    SLUTMÅL: 60kg
    BELÖNINGAR: nya kläder
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?: har inte funderat ännu.
    MOTION: 30 min promenad daglige.

• student73

Pentan

Tack. Jag har följt din viktminskning i denna tråd och du är anledningen till att jag börjar med cambridge. Jag hade ungefär samma start vikt som dig och hade jag börjat tidigare hade jag också vägt runt 85kg idag. Denna tanken fick mig att börja med ren kur.

Tack för att du har inspirerat mig.

• student73

Tack för tipset, jag har redan varit inne på din hemsida. Brukar regelbundet vara inne och läsa om din fantastiska viktminskning. Dina bilder är jättefina. DU ÄR SÅ DUKTIG.

• student73

Har inte gått lika bra som jag tänkt mig. Skulle börja med ren kur men började med kombinerad kur istället. Efter en vecka har jag gått ner 0,9 kg och väger nu 99,9kg (under 100, vad skönt).

Ska gör ett nytt försök idag med ren kur. Jag längtar efter att vara normal viktig igen.

• student73

Har inte gått lika bra som jag tänkt mig. Skulle börja med ren kur men började med kombinerad kur istället. Efter en vecka har jag gått ner 0,9 kg och väger nu 99,9kg (under 100, vad skönt).

Ska gör ett nytt försök idag med ren kur. Jag längtar efter att vara normal viktig igen.

• student73

• student73

• student73

Oops råkade visst trycka flera gånger.

• student73

pentan

Vad fin du blev i håret, den röda färgen passar dig jätte bra. Du är så duktig.

• student73

ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN har jag klarat av min första dag på ren kur. Jag är så glad, har försökt att gå på ren kur i flera år men misslyckats varje gång. Jag är så glad.

• student73

Tack för ert stöd.

Jag längtar efter att bli normal viktig igenom. Hoppas att jag blir det lagom till sommaren så jag kan börja använda snygga kläder igen. Jag drömer om mina jeansbyxor.

Jag bor i Stockholm.

• student73

Idag har jag börjat med renkur igen (har tappat räkningen på hur många gånger försökt). Vågen visade 99kg, det är alldeles för mycket till mina 1,61cm.

Jag känner mig jätte motiverad den här gången. Att bli normalviktig är min stora dröm, har inte varit det på 13 år.

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!