Kul att det går så bra för så många av er!
Jag har tyvärr haft några rejäla skitdagar...
I onsdags fick jag en akut allergisk reaktion i ansiktet och fick skynda till akuten. Ansiktet var svullet som en fotboll, rött som en tomat, kokande varmt och fullt med vattenblåsor. Ögonen var dessutom helt igensvullna. På akuten blev jag hela dagen eftersom att läkarna tyckte att det var riktigt illa, men till slut fick jag åka hem efter massor med kortison och andra mediciner. På kvällen började det bli lite bättre. Sov lite halvkasst eftersom att hela ansiktet brände.
På morgonen var den värsta rodnaden och den brännande känslan borta. Men under dagen blossade det upp igen och vart ännu värre. Så det bar iväg till akuten igen. Och där blev jag hela gårdagen.
Idag är jag lite lite bättre men mitt ansikte ser ut som en nygräddad pizza, ni vet, röd med massa ostbubblor. Plus att jag har jätte ont!
Kuren vart bruten eftersom jag så hastigt fick åka till akuten. Sen så har jag nog behövt lite extra energi eftersom jag varit så dålig men jag blir bara så ledsen...Det gick ju så bra för mig trots förra veckans kanonförkylning och feber. Och nu detta...Nej, känner mig så deppig just nu. Förlåt om jag deppar till det för er men kände bara att jag fick lov att ventilera lite.
Nu hoppas jag bara att det inte blir nå mer och att jag blir återställd i ansiktet. Doktorn sa att det skulle ta några dagar och att jag borde äta riktig mat så att kroppen orkar läka. Sen får jag väl ta nya tag...igen.
Tack för att ni finns och ni är kanon duktiga...Blir inspirerad av er. Så jag ska banne mig klara det här trots dessa bakslag, men just nu känns allt barasåååå himla TUNGT.