• Ninni och P3

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

LÄNGD:172
    ÅLDER:26
    MAX VIKT:?ja du det var nog reda vid 80kilo
    VIKT START C.K:när jag starta var jag på 100.6 eligt konsulentens våg plus att jag fick min dårliga vecka dan efter så jag hade väl svullnat lite.
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:Ren
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:jag vill klara av sammanlagt 8veckor eller tills jag väger runt 70
    SLUTMÅL:mitt mål är under 76kg helst
    DELMÅL:76
    BELÖNINGAR:köpa nya underkläder,skor eller olika behandlingar
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:jag börjar med att tillsätta en kyckling file eller något annat i protein väg och efter en vecka byter jag ut middagen mot mat plus att jag börjar träna mer.
    MOTION:just nu får jag ingen motion eftersom jag har haft dårliga dagar då jag har tuppat av men imöra ska jag till badhuset å simma lite lätt så det får väl bli simmning 2dagar i veckan.

Som sagt igår mådde jag inte bra tupade av och mådde illa vartannat...så en halv pizza och 2(äckliga)kexchoklad senare så var jag nästan en ny människa igen synn bara att detta förstör min rena kur lite.

Imorgon är det vägning igen får se va hon säger.

Lycka till alla nya å gamla/Ninni

• Ninni och P3

jag känner att jag måste få fösvara min kille som köpte pizzan och mig lite..
    Jag låg avtuppad i 5min när jag börja vakn te liv skaka hela min kropp och jag va svimmfärdig och mådde illa i flera timmar sen + att det inte hjälpte att dricka en schake till.
    Min kille ville inte se mig sån och eftersom vi inte hade något hemma så blev det snabbas möjliga en pizza. Men jag ser inte det som att allt är förstört.

det blev ju nya tag dagen efter plus att konsulenten informerade mig om att jag fortfarande gjick ner så efter andra veckan har jag nu gått ner 6kilo. jag är nöjd :)

Jag tycker ni alla är sååå duktiga även om ni får motgångar så kämpar ni på och det ger mig kraft att kämpa på fasst min kropp värker så in i "busan".

Kram och ha en underbar helg/Ninni

• Ninni och P3

Hej allihoppa..jag måste säga att ni är så duktiga allihop!
    Själv har jag fått börjat äta nån räka då å då för att inte tuppa av mår mycket bättre nu. Hoppas inte ketonförbränningen skadas för mycket av detta bara.
    Simmar 2ggr i veckan till att börja med vill ju inte må dårligt.

Idag steker jag nog upp en kyckling filè så att jag har under veckan.

Lycka till i veckan å kram/Ninni

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!