CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
Hej tjejer,
Har följt med er ett tag på sidan av utan att ha ett konto. Var till en början intresserad av CBK och började med att läsa här för att ta reda på hur man faktiskt upplever det.
Efter lite funderande och ångest inför spegelbilden och det stundande bröllopet i augusti bestämde jag mig för att ge det en chans i alla fall. Efter att ha läst om alla er modiga tjejer som går på ren kur tänkte jag att det kan vara nyttigt med någon som kör kombinerad istället!
Så lite fakta:
LÄNGD: 173
ÅLDER: blir 28
MAX VIKT: närmre 90 tror jag men ej fått bekräftat...
VIKT START C.K: 85.7
REN KUR EL. KOMBINERAD?: Kombinerad
HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?: Tills jag känner att jag nått en bra vikt och kan hålla den framåt
SLUTMÅL: Mellan 73-75
DELMÅL:Under 80!
BELÖNINGAR:Får köpa ngt lyxigt - riktigt lyxigt menar jag då som en svinigt dyr väska
HUR SKA DU TRAPPA UPP?: Genom att lägga till ett mål och ta bort en soppa.
MOTION:Tränar 3-4 ggr/ vecka + en ridlektion. Kör spinning, pump och box,
Idag väger jag 78,4!!
-7,3 kg!!
Kan inte fatta det riktigt, men då har jag iofs legat hemma med magsjuka i tre dagar och tappat två kilo, men det känns så underbart att se siffrorna på vågen bli mindre och inte större. Det märks på mina kläder och i ansiktet! Jihooo!!
Måste säga att det inte är så jobbigt att köra kombinerad, trodde det skulle vara värre. Men jag kör en drink till frukost, vanlig lunch, ofta GI inspirerad, frukt till mellis och två drinkar på kvällen. Om jag tränar på kvällen tar jag en drink på jobbet innan jag går annars blir det kl 17:30 och 19:30. Tränar mycket på morgonen och det funkar bra att kliva upp och köra en timme spinning på tom mage, trodde inte att jag skulle orka.
Det största genombrottet för mig har nog varit att inse att det inte är farligt att vara hungrig utan jag klarar mig faktiskt ändå. När blodsockret är under kontroll så funkar det ju bra.
Det är inspirerande att läsa om er alla - jag skulle bara vilja avsluta med lite annan typ av pepp.
Glöm inte att vi duger som vi är - det är nyttigt att ta tag i ohälsosam övervikt med det är även viktigt att älska sig själv för den man är. Det är ok att unna sig - IBLAND!!