CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
Hej! Hittade hit av en slump och blev medlem:) verkar vara ett bra forum för oss som kör CK, jag är inne på dag 2 av 14. Känns toppen! Hoppas på att iaf tappa 5 kg! /Em
Hej! Hittade hit av en slump och blev medlem:) verkar vara ett bra forum för oss som kör CK, jag är inne på dag 2 av 14. Känns toppen! Hoppas på att iaf tappa 5 kg! /Em
Okej tack för alla svar! Jag som hade tänkt 2 veckor ren kur och sedan sakta men säkert återgå till ett mål om dagen. Men kanske får bli 21 dagar på renkur, vill verkligen under 60 sträcket där jag känner mig som hemma. /Em
Go girls
Imorgon är jag inne på dag 3, är lite nevös! Är det den tuffaste dagen? Jag mår bara fint idag! Har inte mått dåligt alls än så länge, hoppas det håller i sig under hela min renakur. Tror ni chansen finns att jag väger under 60 kilo när mina 14 dagar är över? Vore ju underbart.
Hur går det för er??
En kopp rött kanelté gör susen mot sötsuget!
Kul att höra att det går bra för er! Jag är inne på dag 4 nu och det känns toppen. Gårdagen som sägs vara den jobbigaste dagen gick kalasbra. Mådde som en prinsessa förutom att jag var sötsugen några gånger under dagen. Kanske mest berodde på att det var helg=snask. Känns som om 14 dagar på renkur kommer gå bra.
Gu vad positiv jag låter! Självklart är det en match oxå!
Dag 4 är snart över! Gud sååå skönt. Känns bra, men hungrig är jag från och till hela tiden. Hur går det för er? Gick helgen bra?
Det låter kalas. Kul att det går bra :) Hur mycket ska du gå ner? Har du tappat något på dessa 5 dagar?
He,he okej :) önskar dig lycka till!
Jag ska börja äta den 10/4 igen, alltså 14 dagar på renkur. Ser fram emot god och nyttig mat. Är nyfiken på hur mycket jag kommer lyckas gå ner under dessa två veckor. Känns som om det inte händer mycket!
Längtar tills jag får hem min 21 påsar "kakao- mint" har bara soppor kvar -svamp, kyckling och grönsak, gillar dem inte så mycket :(
Jag har sju kilo att gå ner, då är jag nöjd :) ska ner till 58 till sommaren vilket inte ska vara några problem egentligen. Är mycket aktiv och älskar god hälsa, men min stora last här i livet är sötsaker. Blir bara att äta gott på fredagar framöver, inget smygätande i veckorna! Detta så klart (!) längre fram då jag tappat mina envisa kilo!
Dag 5 är här! Längtar tills imorgon då jag hoppas att mina kakao- mintshakar kommer!! :)
Dag 5 på renkur:)
Samma här för min del -dag 6 imorgon! Känns skönt :)
IGår var jag på fest, drack två glas vin och innan dess (hemma) åt jag en sallad och 100 gram lax. Känns ok! Ska jag köra igång igen på renkur nu efter? Eller är allt kört? Har inte gått upp något sedan gårdagen, utan väger 64,1 kg som igår :)