hujjedamejj skrev 2009-02-12 02:12:12 följande:
Åh jösses, här kommer ett klagoinlägg från mig. Så sluta att läsa ni som inte orkar. Så här är det. Jag har noll motivation. Jag kan inte riktigt finna den. Jag blir så besviken på mig själv när jag fuskar. Visserligen går jag inte upp efter fuskandet (vilket kanske tom sporrar mig till att fuska ännu mera =( ) Men nu vill jag och jag har motivationen här och nu, men hur är den imorgon? Vad kan ni ge mig för tips, när suget kommer? Vad gör ni?Hur är erat humör? Min sambo jobbar borta i veckorna och när han kommer hem så blir helgerna i princip en pesta. Jag är arg på allt och allting, han får skit för allt. Och så fort jag får i mig mat så blir jag på bra humör igen.Jag var skitlessen över detta förra helgen pga mitt humör, för jag hade så dåligt samvete över all skit han fick ta. Det är väl bara att hålla truten, tänker ni. Inte så jäkla lätt, tänker jag.Ja vad gör man i såna här situationer, biter ihop kanske ni säger. Jo, det vet jag mycket väl. Men vill gärna veta vad som menas med att bita ihop? Vad har ni för tips! Jag avundar er ALLA för att ni är så himla duktiga!!! Jag vet vad ni går igenom och jag klarar det INTE!!*applåder och fanfarer till er* Ni är så jäkla duktiga!!!
Exakt så du skriver så känner jag, min kille är borta o jobbar under veckorna och då är det helt ok, men helgerna är verkligen pest och mitt humör är uuuuuuruselt, motivationen är helt nere i botten då minst sagt...skönt att läsa att det är fler som kämpar med samma sak, vad ska man göra, det är verkligen frågan det...:(