CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
Hej!
Ny på tråden men inte med cambridgekuren som jag är inne på min 10:e vecka på!
Jag körde ren kur i ca 7 veckor innan jag började "småäta" kött och kassler (1 ggr/dag), och sedan i förra veckan när jag aktivt började äta 2 påsar (ibland 3) och 1 mål mat med en kombination av broccoli/morötter/blomkål och kanske en tjuvsmakning av sambons goda gräddsås
Jag har gått från överviktig och 78 kg på 171 cm till som minst 64 kg, alltså -14 kg! Har aldrig försökt banta förut men den här kuren är ju fantastisk!! Jag ska i en bröllopsklänning den 18/7 och jag måttade kroppen för 2 veckor sedan så jag får inte tappa mer i vikt för då passar den inte, även om jag skulle vilja känna mig smal för första gången i livet.
Jag har dock fått höftben jag inte trodde jag hade! Och att raka armhålan i duschen är knepigt då det är ett "hål" att raka i istället för nåt slätt som man kunde räta ut.... Kära bekymmer, likaså mina fina kjolar jag köpte vid jul som sitter 10 cm under där de satt när jag köpte dem.
De första 3 veckorna var knepiga då jag åt jätteportioner innan kuren, och även nu för magen har inte krympt. Första 2 veckorna var jag hungrig och delade upp lunchpåsen i 2 delar, frukosten åt jag så sent det bara gick, och middagen likaså för att slippa lägga mig hungrig. Det enda problemet 3:e veckan var att jag inte drack som jag skulle, därav hungerskänslorna och avsaknaden av vikttappning 3:e veckan. Annars har allt gått superbra, jag visste inte om jag ens ville börja äta igen men jag började jobba och då behövs det energi.
Så, det var lite om mig, jag är toknöjd över att ha kommit över en sån superkur och håll i ni som kämpar!
Kram Mailskruttan