CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
hej!
Både ny på tråden och ny på kuren! Beställde prova-på paketet igårkväll. Väntar med spänning på att få smaka på vad det finns att välja mellan. Nån som vet hur lång tid det tar efter det att man beställt kuren på Viktshop.se? Var köper ni era kurer?
Får höra av alla att jag inte behöver tappa några kilon, men när man inte mår bra av att se sig själva i spegeln, eller köper endast plagg med lite vidd i för att inget ska sitta åt o avslöja hur man EGENTLIGEN ser ut, så är den en fråga om självkänsla. Iaf för mig. O den ligger körd ganska långt ner i botten just nu.
Jag är den typen som har svårt att ändra kostvanorna bara sådär. Är ingen grönsaksfantast och älskar sött till min kropps stora förtret. Är dessutom oerhört otålig och vill se resultat snabbt, annars ger jag upp. Inte heller träning är jag speciellt förtjust i :( Förstår om ni undrar hur jag ser ut, eller hur detta skall gå :) :P
MEN eftersom det verkar gå relativt snabbt att tappa några kilon, så tror jag att jag kommer vilja tighta upp de muskler som jag kanske kommer kunna se när de där små kilona försvunnit, för att inte bli som jag var/ är nu, igen. En liten morot.
Känns en aning jobbigt att blotta sig såhär för människor man inte känner, men samtidigt sitter vi i samma båt och kan stötta o tipsa varandra, o det är ju bra!
Fyller i tabellen när jag börjar med kuren. Hoppas bara jag klarar det, o inte ger upp, som jag brukar...