• Shaggy

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

hej alla duktiga! är så imponerad av hur ni klarar av detta!
    jag vill så gärna oxå börja med detta men jag tror inte att jag klarar det!
    jag gifter mig den 16maj och skulle vilja gå ner några kilo tills dess (skulle behöva gå ner 10kg men nöjer mig med 5 tills bröllet)
    tänkte att om jag börjar så tänke jag äta en måltid om dagen och sen byta ut 2 måltider mot shakes eller soppa!vågar inte köra på ren kur för jag är rädd att jag kommer och bli dålig i min mage sen när bröllopet är och det vill jag verkligen inte bli!!

• Shaggy

vart köper ni era produker??genom nätet isf frå vilken sida??

• Shaggy

kostar det nåt när man är medlem??eller man betalar bara för produkterna som man köper??

• Shaggy

Så nur har jag pratat med dom på viktklubben så nu ska jag bara beställa och sen är det dags och sätta igång
    är lite nervös för hur det ska gå men jag har ganska bra självdisiplin så det ska nog gå bra!!!

• Shaggy

har beställt mina varor så dom borde komma imon eller på fredag så till helgen så börjar jag! har inte bestämt mig om jag ska köra ren kur eller äta en måltid med familjen varje dag!
    gifter mig om lite mer än tre veckar och lite vill jag ju gå ner så kanske borde köra ren kur!! har ni några råd till mig?

• Shaggy

LÄNGD: 171 cm
    ÅLDER: 26 år
    MAX VIKT: 86 kg
    VIKT START C.K: 82 kg
    REN KUR EL. KOMBINERAD?: kombinerad kur, en måltid tillsammans med familjen varje dag.
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?: 10 dagar i taget.
    DRÖMMÅL: 65 kg
    HELT OKEJ MÅL: 70 kg
    BELÖNINGAR: Att kunna se mig själv i spegeln och känna mig nöjd,se fin ut i min bröllopsklänning och inte skämmans när jag är på stranden med min son i sommar!
    MOTION: går varje dag med min son, varannan dag power walk i 45 minuter och försöka simma 2dagar i veckan!

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!