• MyStyle

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Hejsan Allihopa!

Ca ett år sen jag var här inne...
    Nu har jag kört igång igen, denna gången har jag inget bröllop att kämpa för, men i lördags beställde vi en resa och jag vill kunna leka på stranden med min dotter utan att känna att jag måste skyla mig hela tiden...
    Sen har jag lovat mig själv att jag ska väga mycket mindre när jag blir gravid nästa gång, så jag inte får samma problem igen. Och nu börjar man bli sugen på bebis nr 2

Körde igång förra veckan men det gick INTE bra i helgen...
    Men jag gick inte upp det jag gått ner iaf. Tänkte att om jag pratar med er här kanske det känns lite lättare.

LÄNGD: 156cm
    ÅLDER: 26år
    MAX VIKT: Efter graviditet 84kg
    VIKT START C.K: 73,3kg
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:Ska försöka på ren, men i helgen åt jag kvällsmat lör och sön, kommer även äta på lördagkväll då vi ska ha gäster...
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?: Tänkte fram tills valborg, men om det går bra har jag uppehåll valborg-vårruset sen kör jag nån vecka till.
    SLUTMÅL: 55kg
    DELMÅL: 65kg
    BELÖNINGAR:Semester i augusti, kunna springa och leka på stranden med dottern utan att skämmas...
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?: Ett mål om dagen en vecka, sen två mål om dagen...
    MOTION: Stavgång 2-3 dagar i veckan + situps och vårruset den 4 maj.

VAD DUKTIGA ALLA ÄR HÄR INNE!!!
    NU GER VI JÄRNET!!!

• MyStyle

Tack tack
    Innan bröllopet gick jag väl ner som mest 13 kg, men två tre kilo upp när jag slutade. Så ca 10-11 kg ungefär.
    Så jag vet ju att det fungerar, det är bara så svårt att komma igång...

hujjedamejj skrev 2009-04-20 23:47:35 följande:
    Hej & Välkommen tillbaka!Jag körde igång idag. Ska väl köra till 30 maj hade jag tänkt mig!Hur gick det för dig innan ditt bröllopet? hur mycket gick du ner då?Lycka till!
  • MyStyle

Wow! Grattis!!!

Pentan skrev 2009-04-21 08:37:51 följande:
    På 9 veckor gick jag ned 22 kg med ren kur.
  • MyStyle

Grattis! Vad duktiga ni är!!!

mahlins skrev 2009-04-21 09:08:44 följande:
    Nästan samma här men 22 kg på 10 veckor.
  • MyStyle

Du måste fylla i en hälsoprofil, har du inte gått på det tidigare så vill de prata med dig över telefon också.
    Men jag betalar bara för produkterna jag köper...

• MyStyle

Vad roligt! Lycka till!!
    Men det är bra att kunna komma in här och prata av sig!

• MyStyle

30 kg!!! Wow! Du måste känna dig som en ny människa! Så häftigt

• MyStyle

Var oxå inne och tittade! Vad fin du är! Så imponerad och vilken inspiration!!!
    Grattis grattis!

• MyStyle

Ja, det var jag faktiskt. Men då hade jag inte satt målet där jag satt det idag, utan då var jag liiite snällare mot mig själv. Efter bröllopet gick jag dock upp igen, inte allt, men för mycket i min egen mening.
    Har för mig att det tog ca 7 veckor om jag inte minns helt fel.
    Jag tror absolut att du klara det!!!

hujjedamejj skrev 2009-04-21 16:02:46 följande:
    ska väl ungefär gå ner lika mycket som du gjorde inför ditt bröllop. Vart du målviktig på ditt bröllop och hur lång tid tog det att gå ner dom kg. Är i samma situation nu =)
  • MyStyle

Grattis! Vad roligt! Skönt att det går bra och när du skriver så så peppar du andra

Själv har jag nämligen inte gått ner så mycket som jag hoppats på denna veckan. Men det är bara till att fortsätta kämpa. Är glad att jag klarade avstå all god mat igårkväll. Syrran med familj kom hem til oss och grillade...
    Men jag tänkte; Du kan äta detta senare, när du är färdig, detta är bara en kort period av diit liv... *huuuh*

Hemlig2009 skrev 2009-04-22 08:07:08 följande:
    Idag känner jag mig så himla positiv! Veckan som har gått har varit jättebra på vågen, känns så himla kul! Tror faktiskt att jag ska kunna klara drömmålet och inte bara "bara" målet. Skulle ju kännas helt otroligt! Men jag tar en dag i taget, lättast så. Kämpa på allihop!
Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!