CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
Hej alla suveränt duktiga tjejer!!
Vad ni har inspirerat mig!!!! Har inte skrivit nåt inlägg förrän nu, men jag har läst igenom hela tråden och det tog sin lilla tid!
Vad otroligt duktiga ni är allihopa!! Ni har inspirerat mig till att oxå köra igång med cb! Så nu har jag kört en vecka...det var meningen att jag skulle köra ren kur, men det var ju svårare än jag trodde.. jag fuskade två ggr och då rejält, men imorse när jag vägde och mätte mig efter en veckas cb, så visade vågen -4,5 kg och totalt 15,5 cm bort över kroppen Det är jag otroligt nöjd över med tanke på mina synder!!!
Så nu har jag kört ren kur sen i söndags och än så länge går det kanonbra! Idag ska jag visserligen till konditorn och diskutera bröllopstårta, men jag ska bannemej visa mig själv att jag klarar det, utan att nåt gott slinker ner!
Jag var dessutom väldigt snabb att tala om på telefonen för henne att jag går på cb, så hon inte frestar mig att smaka nåt!
Vi vet ju redan vad vi vill ha för sorts tårta o fyllning, så det underlättar
Bröllopet är den 27/6 och jag hoppas jag kan gå ner några pannor innan dess...har ju lite att gå ner. Typ 30 kg känns inget vidare att ha gått upp så mycket, men efter 2 graviditeter och 5 års kamp mot depession, så har det satt sina spår!
Hur mycket tror ni man kan gå ner på 10 veckor??? Ge mig lite feedback på hur det gått för er, så blir jag peppad att köra ren kur hela vägen fram tills den stora dagen!!
Kram på er och tack för att ni öppnat mina ögon!