• mahlins

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Hej hallå tjejer.. Ni som är vana CK:Are.. jag behöver lite råd..
    Jag har gått på ren kur sen 8/1.. det är en massa veckor sedan.. JAg har tänkt fortsätta så länge jag bara kan.. MEN den 9 maj är möhippan (och jag vill kunna äta mat om än valda delar och ta en öl) och sedan bröllopet 30 maj.

Hur (och när.. ja vill ju fortsätta så länge som möjligt ändå.. hm) skulle NI lagt upp upptrappningen?

• mahlins

lönnsjö.. Tack för svar! Jo, jag behöver väl vänja stackars magen men.. jag har blivit så bekväm av mig.. haha det är så himla enkelt att bara äta sina påsar och dricka sitt vatten =D

• mahlins
    1augusti2009 skrev 2009-04-15 22:22:21 följande:
    Halå... Dag 101 (förutom sallad på dag 90)Skrev ju att jag skulle äta ngr bars när jag hade svårta tt gå iväg på mina tider under praktiken å göra soppa.FY FAAAAAAN vad de smakar... Dricker bara soppor för det gick verkligen inte...Synd trodde verkligen att det skulle vara någorlunda goda Styrkekram till er alla...
    heja dig vad du är bra!!

imorgon gör jag min 98! dag så jag är inte långt efter men jag har ju bara 2 veckor kvar innan jag ska gå på maten. JAg ska äta kombinerat hela maj och sedan blir det 3 sista veckor i juni! Förhoppningsvis sista!

men, jag har liksom gjort de här så länge nu att det känns jätteledsamt att sluta på något vis. Att helt plötsligt behöva anstränga sig och laga mat och sånt, tur att man har påsarna "bredvid" när man kör kombinerat så att ja inte får abstinens.. =D
  • mahlins

jag kom på att jag inte fyllt i någon sån här.

LÄNGD:166-168 (de lärda tvistar därom =D )
    ÅLDER: 28
    MAX VIKT: ingen aning
    VIKT START C.K: jag TROR det var 107, det var inte mindre men det kan ha varit mer..
    REN KUR EL. KOMBINERAD?: Ren
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?: 8 januari - 31 april rent.
    SLUTMÅL: Tills ryggen inte har volanger!
    DELMÅL: - jag kör på!
    BELÖNINGAR: jag är pigg och frisk!
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?: jag äter kombinerat hela maj månad
    MOTION: barnvagnspromenader

För 2 veckor sedan hade jag gått ner 25 kg totalt. Jag äger ingen våg så på fredag ska jag låna moderns så då får vi se var jag ligger då .. Jag gissar på att vågen säger 79.

• mahlins
    Pentan skrev 2009-04-21 08:37:51 följande:
    På 9 veckor gick jag ned 22 kg med ren kur.
    Nästan samma här men 22 kg på 10 veckor.
  • mahlins

usch.. nu har jag bara exakt en vecka kvar på ren kur..det känns så tomt och sorgligt på nå vis. DEt är så skönt att slippa laga mat och grejja. Men nu ska det snart trappas upp.. ja, lite vemodigt känns det.

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!