• 1augusti2009

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Ta bara nya tag, lägg ångesten åt sidan å starta om
    Kram till dig, du fixar det!

MyDream: Jag tycker helt klart att CK smakar bäst, har tagit ngn naturdiet ngn gång när jag varit ute å rest och den i choklad tycker jag är helt oki men går inte att jämföra enligt min smak

Kör kakao, kakaomint å kyckling i CK.
    Men alla kommer säkert säga olika men jag tror att kakaominten säljer bäst

Gå in å titta på www.cambridgekuren.se eller köp fraktfritt från www.nailsbodybeuty.se

Välkommen

lönnsjö skrev 2009-03-15 23:24:20 följande:
    Dag 12: Ångest, har ätit idag. det blev en laxsallad...vilket kändes helt okej. men sen har jag tryckt i mig smågodis. Varför????? Till vilken nytta? Mår så psykiskt dåligt nu Jäkla skit!!! Det har ju gått så bra alla dessa dagar osså brast det nu. Ja jag vet att det är nya tag imorgon...men det känns ändå blä och tungt just nu.Kram på er alla
  • 1augusti2009

Grattis till viktnedgången!

Lillaztina skrev 2009-03-16 12:09:45 följande:
    Första veckan avklarad. -4 kg dag 7. Har inte fullföljt den rena kuren utan åt 2 vanliga (kolhydratfattiga) mål mat dag 6 och 7. Detta p.g.a enorma magsmärtor. Min mage har alltid fungerat galant förut så jag vill inte riskera något.Efter intag av vanlig mat försvann smärtorna och nu är jag redo igen. Inför den här veckan har jag siktet inställt på att äta 2 cambridgemåltider/dag + 1 måltid vanlig mat.
  • 1augusti2009

Dag 71:

Usch ALLT känns tråkigt... Just nu är det inte lätt, vill vill vill äta ngt. Tror jag har öppnat kylskåpet/skafferiet 100 ggr.

Har inte tagir ngt men det är det ända jag tänker på. Var kom det härifrån????
    Hoppas motivationen kommer tillbaka snart, för vet inte hur länge jag orkar stå emot de här hemska känslor/tankarna

• 1augusti2009

Så skönt att du finns, skriver med tårar i ögonen. Dina ord VÄRMER mkt ska du veta och vad du själv har genomgått och ff gör.

TACK FÖR ATT DU FINNS!

RKAM H

Pentan skrev 2009-03-16 12:50:32 följande:
    JAG VET hur det känns!!! Precis så mådde jag innan jag bröt för en veckas ätande - kombinera kur och kombinerat med slarv! Kämpa baby du är såååå duktig!!!!!!
  • 1augusti2009

Grattis till allas viktnedgånger, superbra jobbat.
    Själv har jag 2 dagar kvar till vägning!

KRAM

• 1augusti2009

Dag 73:

Hej, finns nya kort om ngn vill se i min blogg brollop.mikkola.se

Under kategorin: Helenas viktresa!

FAN vad ni är duktiga, å välkommen att köra igån Hemlig2009

KRAM

• 1augusti2009

Bongen80: TACK, du kommer oxå bli fiiiiin , vi klarar det här mkt tack för den otroliga sporrningen man får här inne

Hemlig2009: Japp kör alla mina varma efter tror det var 3 veckor med kalla. Höll på å frysa ihjäl och sen saknade man ngt varmt i munnen.
    Kör kakao varm på morgonen, kakaomint varm till lunchen och varm kycklingsoppa till kvällen.

Har provat hordgubb men fick aldrig bort klumparna, banan blev för sliskig till slut och vaniljen smakar för sött den med. Grönsaksoppan tycker jag har för hårda bitar i.

Cappucinon (felstavat ) och svampsoppan har jag inte provat: GIlalr inte smaken sen tidigare.

Hoppas du hittar dina favvoriter!

Nu finns det även före/efter kort inlagt brevvid varandra, brollop.mikkola.se

KRAM

• 1augusti2009

Det känns som en befrielse.. Lekte igår med min dotter, jag stod på alla 4 å hon satt på ryggen. Gick sedan fram på alla 4. Innan när jag hade 23 extra kilon så orkade jag kanske ett steg sen gjorde det så jäkla ont i knäna, men nu flög nästan fram kom på mig själv efter ett tag å ropade på sambon: JAG ORKAR JU!!!
    Så det är även det underbart att börja orka leka med min dotter för det är hon värd, inte en mamma som inte orkar pga att hon vräker i sig mat å godis.

Men sen känslan jag känner själv, med gamla kläder mm OBESKRIVLIG!
    Men samtidigt svårt att förstå att detta har hänt på mindre än 3 månader

KRAM

Hemlig2009 skrev 2009-03-18 14:00:20 följande:
    Helt otroligt vilken skillnad det är. Hur känns det? Hänger du med i svängarna själv?
  • 1augusti2009

mysan31: TACK! började denna resa på 115,3 och vågen hemma som inte väger exakt lika som den hos konsulenten, vägde jag 91,7.
    Lycka till med dina mål

Fjällbruttan: Känner igen mig i det du känner. Tröst är att det blir lättare, orka stå ut de första hemska dagarna, så ska du se att de släpper LYCKA TILL!

bongen80: grattis till dina - kilon förstår hur du känner dig, att du hade räknat med mer! Hur mkt väger du? Kanske har annat på gång i kroppen, det är ju så mkt som säkert kan spela roll, hoppas det rasslar till nästa vecka KRAM

ACochP: Välkommen, jag tror du kommer att lyckas

GiJa: Tyvärr så är jag inte rätt person att hjälpa, kommer själv att behöva hjälp när jag ska gå ifrån renkur. Vet att Pentan, tokstollan, Cbk09 har stenkoll på det, hoppas ngn ser och kan skriva ngr rader

lönnsjö: skönt att vågen står stilla Å du vi ska i våra klänningar ska prova min den 4/4

KRAM till alla som kämpar vidare imorgon har jag vägningsdax!

• 1augusti2009

GRATTIS jag vet hur det är å ha högt BMI har själv legar kring 40, startade på 115.3 till 167cm men när min dotter kom för 19 månader sedan vägde jag 130

Men vi grejjar det här eller hur

Nä nu ska jag till skolan å skriva om konflikthantering...

KRAM till en bra dag!

bongen80 skrev 2009-03-19 07:42:02 följande:
    Ja hörru du jag väger alldeles för mycket. Vet inte ens om jag klarar av att skriva det här. Hade ett BMI på ca 43 så det säger väl en del. Det handlar inte om 5-10 kg för min del. Det hade alla fall sjunkit med en hel enhet (BMI:et alltså)
Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!