CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
jag är så glad att jag hittat cb-kuren, tänk att man mått dåligt o bantat till och från i banne mig 10 år i stort sett, nu äntligen går man neeeer i vikt, känns helt otroligt :)
jag är så glad att jag hittat cb-kuren, tänk att man mått dåligt o bantat till och från i banne mig 10 år i stort sett, nu äntligen går man neeeer i vikt, känns helt otroligt :)
jag har min utmaning i natt, ska jobba och det känns så långt om man äter sista vid 21 och sen nästa är inte förrän vid sex på morgonen..ska ladda upp med massor av te, funlight och pepsi max..
2 kg minus denna vecka :D är så glad :)
usch igår fuskade jag:( åt en stor köttbit, fy vad man ångrar sig efteråt, och nu väger man ett halv kg mer helt plötsligt....så nu är det måndag och nya tag, 2 nya veckor är mitt mål..
varför är man så dum, började morgonen med att jag skulle bara SMAKA en godis, resultatet blev typ att jag vräkte i mig hela påsen, sen kom min son hem med ett påskägg till mig fyllt med godis, nu har jag glufsat i mig det oxå :(:( jag blir gaaaaaaaalen på mig själv, det är ju inte ens gott, ändå så fullständigt kastar man i sig det....vågar inte ens tänka på vad jag väger imorgon. Man vet att man kommer må jättedåligt efteråt ändå gör man det, varför?? det kan man verkligen undra. Jaja, nu blir det väl verkligen nya tag igen :(