CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
Min hud har hängt med bra, men dock ej på magen - den var så hårt åtgången sen tidigare med jojobantning och ett barn fött. Insidan på låren är oxå lite ledsna...
Min hud har hängt med bra, men dock ej på magen - den var så hårt åtgången sen tidigare med jojobantning och ett barn fött. Insidan på låren är oxå lite ledsna...
Dag 57
Nytt 10-tal!!!
ÄÄÄÄNTLIGEN!!!!
Jag har min 7:a
79,2 kg!!!
Jag är helt blank... Jag har inte varit på 70-någonting på...ja...kan det vara 10 år!?!
2 hg från 20 kg, sen min start på 99 kg den 1:a jan.
Jag vet inte vad jag känner... Glad? Ja! Lättad? Otroligt! Lycklig? Absolut! Sugen på mer? Grymt!
Wiiihiiiii....
Ha ha!! Ja det vore något!
TACK TACK
Stort välkommen tillbaka, detta fixar du lätt!!!
Tack snälla du!!
Menar du på bloggen?
Men oj vilken grej. Hur känns det nu?
Hur tänker du lägga upp det sen efter dina 5 veckor?
Drar oxå en 42:a nu och det är underbart!! Alla 48-46-44:or bara ramlar av mig nu! M i toppar och en kjol i S samt en kofta i S slank med oxå, helt ljuvligt!!!
Vad är din målvikt?
Vi är lika långa du och jag - ok 1 cm längre då...
172 cm och väger 79,2 kg - ska ned under 75 kg, max 72-73 kg - men drömmer om 67 kg. Kanske till och med 65 kg på bröllopet...
I dag är det prick 8 veckor på ren kur och jag har gått ned prick 20 kg!!!
99 kg till 79 kg
Men nu vill jag ha lite fakta på dig!
Svara BARA om du vill naturligtvis
När körde nu dina 9 veckor?
Vad var din startvikt då och hur mycket vägde du när du var klar?
Har du gått upp allt, eller lite?
Eller kör du en ny omgång från där du stod när du var klar?
Om du har gått upp - varför?
Hur mycket väger du nu vid start och vad är ditt mål?
Hoppas du inte tycker att det blev värsta korsförhöret nu!
Jag får inte köra med tuggummi, höll du dig inom ketos då? Var du hungrig när du tuggade? För jag har verkligen inget sug eller behov av att äta. Och tror att det har att göra med att jag inte tuggar på något extra, eftersom jag hört att det kan skapa ett sug och ett hungerbehov, dels för att man går ur ketosen.