MinSoulmate skrev 2009-02-04 12:23:08 följande:
Mrs D to be; Okej, "frågan är fri om så mitt i natten", men kanske inte riktigt fair att vara skeptisk till ett gäng starka tjejjer som kämpar OCH dessutom delar med sig öppet av hur dom mår och känner dag för dag. Jag föreslår att du läser igenom trådarna från början,på så sätt får du en blid av vad denna kuren kan göra för folk.Sen känns det sådär shysst, "att genomlida äckliga kurer som smakar skit", dom som håller sig här på detta forumet har gjort ett,i många fall, livslångt val, och det tycker jag man av respekt ska vara försiktig med att ifrågasätta..Man kan ha nog med att försvara sitt val gentemot föräldrar,famil,"vänner",arbetskollegor...Här inne tycker iallafall jag att man ska slippa det, pepptalk känns som mer rätt metod. Självklart ställer man frågor, inte OM kuren fungerar(i annat fall vore vi ju inte här) utan mer frågor som uppstår under kurens gång..menmen,det e bara min uppfattning,jag kan ha fel
[/citat]
Mrs D to be skrev 2009-02-04 13:39:36 följande:
[citat]
och seriöst när man får sådanna åthutningar så vill man inte vara en del av detta. Man får vell endå ha någon slags självkontroll. Det hade vell varit en annan sak om jag skrivit att ni var ett par feta idioter som är så himla puckade som går på den här skiten. men det skrev jag inte dock fick jag ett välkomnande som det förtjänade. så tack frö erbjudandet men jag tror att jag tackar för mig i denna tråden. Lycka till!
Jag vet inte om det är mitt inlägg som du beskriver som "åthutningar", själv tycker jag att jag ganska sakligt sa vad jag tyckte, att man ska vara lite försiktig så att man inte trampar folk på tårna.
Det va inte konstigare än så.
Och här lämnar jag detta för att fokusera på viktnedgången istället.